02 June 2011

DAH SELAMAT KEMBALI

salam semua....korang ape kabar??
harap2 semuanya diberi kesihatan yg baik2 hendaknya...
sy dh pun slmt kembali ke tanahair pd 31 Mei 2011 (selasa) lepas...
alhamdulillah, syukur pd Allah...tuhan izinkan lg sy menjejakkan kaki
ke tanahair sendiri...
insyallah, doa sy sblum meninggalkan mekah/madinah ialah
sy nak kembali lg ke sane satu hari nanti....
nikmatnya x terhingga...indahnya x dpt dibayangkan dgn kata-kata
dan tenangnya x dpt diceritakan....
subhanallah besar sungguh kuasa tuhan...
apepun, x sempat nk cerita pnjg kisah sy di sane....
insyallah, sy cuba luangkan masa jugak utk kongsi cerita2 di sane...
gambar pun x sempat nak upload lg...
apepun sy sihat2 ajer...walaupun skrg batuk/selsema sedang melanda...
kat mekah lg mula nyer selsema dan batuk...
tp boleh tahan lg...tp bila blk ke m'sia pulak makin menjadi...
huhuhu...mgkin tuhan nk bg peluang utk sy beribadah dgn selesa disane...
wallahualam....oklah, nanti2 kita jumpa lg di entry yg lain pulak k....
wassalam....

3 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

selamat kembali kak...
nanti cerita la serba sedikit ek..
moga ada rezeki aku sekeluarga plak g sana...Amiiinnn...

*entri baru Gambar Ekslusif : Buang Bayi macam Buang SAMPAH!...

ArELeEz said...

welcome back! cepat2 citer2 & upload2 gambar, ek? xsabor nak tgk. ;)

su su said...

alhamdulillah kak.........
tak sabar nak baca n3 kisah dari sana