11 May 2011

TINGGAL 5 HARI JER LAGI ADA KAT MALAYSIA

diam x diam cuma tinggal 5 hari jer lg sy nak berangkat ke tanah suci...
bagi yg belum tau, insyallah mulai 17 - 31hb Mei sy akan menunaikan umrah...
mohon kwn2 semua,
doakan kerangkatan sy, suami dan mak sy pd 17hb Mei nanti yer...
mohon tuhan permudahkan perjalanan kami pergi dan balik...
mohon tuhan kurniakan kesihatan yg baik buat kami selama disana nanti...
amin....

sebenarnya skrg ni dh mcm2 perasaan yg sy rasa...
excited pun ade, takut pun ade, gembira pun ada, terharu pun ada...
segala mcm rasa la pulak...tp lebih kpd teruja nak ke sana...
ada gak rasa mcm x percaya kaki sy ni akan menjejakki tanah yg paling suci,
yg paling mulia...apepun alhamdulillah....segala-galanya sudah ketentuan...
kita hanya merancang tuhan yg tentukan...
org kata, doa kita ketika disana lebih mustajab, lebih dimakbulkan...
mudah-mudahan kan....
sy tau ramai kengkwn sane yg berniat nak kirim doa...
insyallah sy sampaikan niat kwn2 semua...
ade sape2 yg nak kirim doa tu, bitau la sy doa kalian tu kat ruangan komen...
atau kat email sy pun boleh....
insyallah sy akan senaraikan doa2 kalian semua tu...
sy akan cuba aminkan doa2 kalian semua ketika berada disana nanti...
insyallah....

dikesempatan ni jugak sy mohon ampun dan maaf pd semua
selama kita kenal di alam maya ni...
kot2 ade salah silap tanpa sy sedara...
utk kengkwn yg bukan dialam maya pun sy mohon maaf jugak
atas keterlanjuran kata dan laku sy selama ni...
akhir kata, panjang umur jumpa lagi....



9 comments:

Fadh said...

selamat pergi dan selamat kembali...semoga mendapat melaksanakan ibadah umrah dengan sempurna.

Biarlah rahsia said...

kak RM...selmat menjalani ibadah umrah...semoga selamat tiba dan selamat kembali..jgn lupa minum air zamzam byk2 selama di sana supaya keluar semua penyakit dan dpt pregnant balik nnt. Sy dulu pun gitu.

PuteriKureKure said...

kak, selamat pergi dan selamat kembali ya. saya doakan akak kat sana sehat2 je dan dapat kerjakan ibadah.

ArELeEz said...

leez doakan akak selamat pegi & balik. semoga sumenye b'jln lancar. amin.. err.. nak mintak doakan jugak. he3.. doakan leez cepat2 preggie, ek? kita b'dua la.. mudah2-an.. amin..

su su said...

selamat menunaikan ibadah kak..moga akak dipermudahkan segala urusan,,amin

kasihlatifah78 said...

alahamdulillah... aku pn tumpang seronok... apapun aku doakan semoga ko, pak ngah n tok ateh selamat pegi dan balik... mudah2an semuanya baik2 belaka....

Mak Izz said...

salam kak, iey... suka la akak dpt tunai umrah pada usia muda. alhamdulillah.. nk tumpang list doa boleh? terima kasih byk2.

1) doakan sy dan keluarga ke sana juga 1 hr nanti
2) doakan keluarga sy sentiasa sihat dan sejahtera
3) doakan kami sekeluarga sentiasa murah rezeki :)

moga akak dikurniakan kesihatan yang baik di sana kelak agar dpt melakukan ibadah dengan penuh khusyuk dan tenang. slmt pergi dan kembali kak!

E K A said...

alhamdulilah...dapat peluang ke sana.selamat pergi dan selamat kembali...semoga dapat kerjakan ibadah umrah dengan sempurna. doakan saya cepat2 dapat baby tawwwww ;)

Latina said...

salam pkenalan...RM,semoga selamat pergi dan selamat kembali..sy pun baru balik dr umrah..alhamdulilah..semuanya selamat..rindu pada lambaian kaabah..