10 November 2010

CIK P MAI LAGI

tghari td cik P dah mai lagi...tepat 10hb dia dtg....frust tu frust la jugak tp sonok gak dia dtg tiap2 bulan, sbb sblum ni peod aku ngok ngek, kdg2 3 bulan x dtg, kdg2 4 bulan x dtg....jadinya dari x regular, lebih baik la regular kan....huhuhu...insyallah, ade rezeki dia x dtg nanti harap2 masa tu dah melekat la kan....mudah-mudahan, amin...

9 comments:

Puteri Satu said...

amin... amin... melekatla hendaknya... kot dia nak aura rumah baru kot..gegegege...

ArELeEz said...

insyaallah.. sabar jer..

antalya said...

sokong ckp kak puteri satu hehehehehehehehehehehe

Cik PUan Mr Shaiful.. said...

amin,,,insyaallah ada rezeki tu nnt...paham perasaan itu.... kerana kita sama

PUANSTOBERI said...

Insyaallah...ada la rezeki la tu nati. mari kita sesama usaha eh

hajarus said...

hjr pun tiap2 bulan harap dier lekat tp nan ado... lum rezeki kita kut kak... huhuhu...

@e_da said...

takpe kak sabar ya... cik P dah regular dah bagus tu

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

Didoakan semoga yg dihajat2 tuh bakal tiba dgn segera yek...

shiemz said...

InsyaAllah kak.. pasni pasti lekat.. rumah abru kete baru... org baru.. heheh... InsyaAllah... i pray 4 u kak