09 July 2009

PAGI NI MENGONG JUGAK

apsal ekk ari ni sume org mengong...huhuhu....
tadi sy baca kat blog member sy azlina...
pun dia kata dia mengong laki bini...
hehehehe...sy pun sebenarnya mengong gak pg td...
citernya camni....masa somi sy tgh siap2 nk gi keje...
lokasi dlm bilik...
sy dah siap2 kuarkan stokin somi sy...
pastu sempat lagi lipat kain pelikat somi sy 2 helai...
cam biasa sy bwk kuar stokin somi sy tu letak kat sofa...
tup2 td selamba jer sy bwk kain pelikat 2 lai tu nak letak kat sofa....
dh nak sampai kat sofa baru sedar...opsss...
ape hal ler aku ni bwk kain pelikat...
yg stokin tu sy tinggalkan pulak atas katil...
adehhhhh.....sy pun pusing balik nak amik stokin...'
citer kat somi sy....dia gelak jerrr....
pastu time somi sy nak sarung stokin...
dia lak ckp...abg pun mengong gak pagi ni....
dah elok pakai jam nak sarung jam lagi satu...
huhuhuhu......sabor ajer laa.....

6 comments:

Diarihatiku1976 said...

huhuuhu... persatuan menagong kita ekk...

HappyIrfa said...

ada hari memory low sikit.hehe

Bitter Sweet said...

hehehe~

biasa juga terjadi..tp bukan hari ni lah :p

kak, lawalah bg..dah lama tak jenguk sini

p/s: kak, sy dah ada address baru
http://halo-me.blogspot.com

-jue-

nizza-abira said...

hehe...
memang pernah terjadi
tp dlm situasi yg berbeza... :)

CuTeMiUt78 said...

hari yg mengong kot.. :D

ArELeEz said...

ari mengong sedonia kot! he3..