10 July 2009

LAYAN GAMBAR AJER OK...












Ari ni sy x der kat opis...
Kena pegi wat keje kat sekolah desa pandan...
Esok ader program jabatan kat situ...
So ari ni sy ngan kengkwn kena kerah masukkan brg dlm doorgift...
huhuhuhu....

11 comments:

@yue said...

eh kak...ko menjak dua menjak ni..bercerita dgn gambo je ek..hiksss...

Ena Qaisya said...

wahhh kroje memosing jek skang ni ek hehehe

hajarus said...

cantiknyer tempat ni... katne yer..?? siap ade model tu yang tambah berseri... hehehe....

HappyIrfa said...

JD MODEL CIK ABG KE NI?hehe

cendawanintim said...

kat mana ada waterfall tuh???cantik..

selamat bekerja!

kak ayu said...

hamboi2 maklum ada kameraman freee.. bergambor ajer kojenyer yer.. jeles teman.

tapi kat ne taman yang Reff lepak tu? cam best jer.

Wife to Firdaus Ghazali said...

wahwahwah....jadi model akak ekk...best gak layan posing nih kan kak?

ijad said...

cantiknya gambar tu....

Diarihatiku1976 said...

wah.. sakan posing ek... tapikan aku suka ko nyer header tu... lawo ler...suke..suke...

ArELeEz said...

keje3!!! he3..

CuTeMiUt78 said...

sskkeee tgk gambo ko kat air terjun tu.. cantik aarr....