11 May 2009

SELAMAT HARI IBU





sabtu sy blk kg....
n smlm kan semua org sambut hari ibu....
sy x der la sambut apepun...
cuma berkesempatan bagi mak sy hadiah ni jerrr...
hadiah yg sy anggap x seberapa...
kalau nk bandingkan dgn pengorbanan dn doa mak sy selama ni...
jauh lebih berharga....
oooooohooohooo....sedihhh la pulokss...
ekceli hadiah ni sy syer dgn husband....
dan smlm time mak sy tgh basuh pinggan...
kami dua2 duk hulur hadiah...
heheheheh...x kena tempat langsung....
apepun sy ucapkan slmt hari ibu buat semua ibu dia dunia ini...
kau lah ratu hati kami.....
semoga ibu2 semua termasuk ibu sy, sentiasa dilindungi tuhan
dan dipanjangkan usia....umur mak sy dah 62 thn....
sape nak kenal, ni la mak sy....



ni lagu istimewa buat mak sy...

Kau sinaran bulan
Menyerikan bintang-bintang
Kaulah fajar yang menerbitkan pagi
Kau sirami embun
Menyegarkan pepohonan
Kau bukakan tabir siang untukku
Kau berikan mama
Kasih sayang maha suci
Betapa agungnya
Tiada ternilaikan
Oh mama, oh mamaku
Tiada cinta yang suci
Setulus cintamu

11 comments:

Ena said...

wahh syiokknye jd mak dia, dpt pezen.... ena tak sempat lg nak bg pezen uhuk

DYLA said...

syioknya kak.

mesti mak senyum lebar dpt handbag baru... leh dia bergaya raya nanti.

Drs.Fathur Rohman Ms.MH. said...

Assalamu'alaikum wr.wb.
Raflesia Merah yang kubayangkan
dikau hanyalah sebuah nama dalam mimpiku
Kau tak mungkin mendarat di alam nyata
diantara kita yang teramat jauh
karena ukhuwah Islamiyah saja yang mendekatkan kita
mari saling mendo'akan, semoga kita diberi kebahagiaan di dunia dan akhirat nanti. Wassalam. Aq sekeluarga di Pondok Pancoran Mas B7 Bondowoso Jawa Timur Indonesia

fiesyah said...

Amin....agar ibu akak & ibu di seluruh malaysia sihat sentiasa...lawa beg tu..syah pun berkenan...

PuteriSatu said...

aku pun ibu gak...untuk aku tak dak ka....????? hiks....

mrs e said...

wahhh..

mak akak handbag baruuuuuuuuuuuu..

boleh bergaya raya nnt kan..

p/s : kejap je dah nk raya, pejam celik, pejam celik dah nk pose dah..

Izariza said...

Salam,

sejuk hati ibu atas ingatan anak2 kan .. mereka bukan meinta banyak .. cukuplah dengan ingatan yang berpanjangan tanda penghargaan atas pengorbanan selama ini :)

Lama tak menjenguk ke sini, masa merantai~

Fadh said...

selamat hari ibu untuk semua ibu di seluruh dunia...tanpamu siapalah kami.

HappyIrfa said...

saya x beli adih pun.wsih dlm tepon jer..
muda lagi mak akak w.pun dah 62 tahun.apa rahsianya?hehe

antalya said...

cantik begnya sesuai dgn dia

CuTeMiUt78 said...

bestnya mak dpt hadiah yo.. selamat hari ibu..