11 May 2009

AKSI DLM KLINIK



ni aksi aqilah dgn kitorg masa kat klinik gigi kt temeloh...
masa tu tgh tunggu mak sy wat appointment dgn doktor gigi...
tgk tuuu...menakal x sudah....
mula2 tu ok jer dia duk atas riba asben sy...diam jerr...
x sampai 5 minit dia start wat nakal dia...
abih kerusi2 kat situ dipanjatnyer....
cina2 yg dtg tu pun abih dia tegurnya mcm kwn dia jer...
huhuhu...x malu tul budak debab ni...

p/s : korg tgk arrr....
aksi sy, asben dgn aqilah tu ader gaya x nk jaga anak sndiri??
hehehehe....yg kelakarnya kan....
kitorg tanyer aqilah, asben sy tu sape? dia leh jwb aper...
papa...wekekeke, x malu punyer budak.....
ari ni besday dia...
kami somi isteri dh belikan dia adiah ptg smlm...
hikss....nk tau ape benda, nanti jenguk kt blog puterisatu k...
tu pun kalau dia nak tepek arrr kt blog dia....huhuhu...


14 comments:

DYLA said...

heheh,
lawaknya aqilah ngaku suami akak papa? sukati dia je.

fiesyah said...

comel sgh aqilah tu..nak je dicubit pipi tu...

weeda said...

Laaa kak ada kembar yer..saya baru perasan bila baca blog lagi satu hehehe...best2..nanti mana tau ada rezeki dapat kembar terus..gen dah ada tu :)

ez said...

akak..
comel la aqila..rase nak cium2 aje..hehhe

Wife to Firdaus Ghazali said...

ada gaya jadi mama n papa :) hopefully ada la rezeki kitakan kak???

CuTeMiUt78 said...

budak tgh naik gitu aarr... mirul pun semua org dia nak tegur.. eemmm memang layak sgt la kan.. jadi mama & papa.. :D

Fadh said...

(tadah tangan) Ya Allah Ya Tuhanku...kurniakanlah cahaya mata yang soleh dan solehah untuk sahabat aku nie...amin

Masy said...

takpelah blatih merasa dipanggil papa, sok2 da x kekok hehe

ILA said...

hyperaktif si aqila...
biasanya budak mcm tu senang nak trima plajaran:D

YanDarwisy said...

Alahai...so sweet! Semoga Allah mempercepatkan rezeki utk mendapatkan cahaya mata yg soleh & solehah buat kamu. Amin....

Ena said...

eh cop! ko dok temerloh ke?
leh jumpa ni...

@yue said...

bes la ko..tb² je dh ade ank teros beso gitu kekeke...

*insya'allah dpt rezki nt kembo trusss!!

misz seniey.. said...

sangat fommelll aqilah ni...nak cium skiiitttt... :*

ArELeEz said...

hepi belated besday to cik aqilah..! semoga m'besor sbg johan! ;)