12 May 2009

OPERASI MENGEMAS





jumaat lepas sy kan cuti....
ekceli xde tujuan penting pun nak cuti tu...
just nak rehat2 kan diri sbb dh lame x bercuti...
rehat pun x jugak...sy wat operasi mengemas bilik tido...
sy start lepas subuh dah wat keje...
benti2 kejap ajerrr....nk tau abih kul brape?
dkt kul 2 ptg....teruk sgt kan bilik sy tuuu...
habuk byk....brg2 yg dh x guna sy buang dkt 3 plastik
sampah itam tu...
cadar sy tukar, langsir bilik pun sy tukar....
oooohhhh...sonok sungguh tgk bilik dh kemas...
rasa x nak kuar2....nak duk dlm bilik ajerkkk...
hehehehe.....sy bernasib baik sebenarnya...
suami sy bukan jenis suka menyemak k.....

10 comments:

Ena said...

awiena, tlg kemas umah aku leh ihiks...

fiesyah said...

biase lah kite ni duk cmpk brg je...time nak kemas tu yg mls, tu yg jd betimbun...dah kemas tu rase leganye kan?

DYLA said...

kak,
lain mcm je ayat takmo kuar bilik tu..

btul kak, dyla pun kalau ngemas, berplastik2 buang barang. apa tah sayang nau benda nak simpan2 udahnya buang jgk

ArELeEz said...

leez & my 'sayang' dah wat operasi gak, last 2 weeks. kerjasama b'ganding bahu, gitu! ;)

Fadh said...

ha ha ha pas nie bleh ler aku panggil ko kemas bilik aku plak yer he he he

leadleedeea said...

huwaaa....baguuus nye plus rajin..heheh

zino said...

kat sini ada banyak yg nak di kemas ni.. boleh ambik kontrak hehe

Wife to Firdaus Ghazali said...

rindu tgk almari baju akak tu...mcm saya punya yg saya da jualkan...sedeynya.........

CaMaRPuTiH said...

kak tolong tukokan langsir bilik saya tuh bole? cadar xyhla sbb tiap2 minggu sy wajib tuko tp langsir malas ler pulok. kekeke...

徐若瑄Vivian said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色