15 May 2009

BAJU OWANG LELAKI



baju kemeja ni idaman asben sy....
huhuhuhu....see...lelaki kan....mesti pentingkan brand...
x mcm kita yg pompuan ni, kdg2 baju pasar mlm pun boleh...
beg diorg pun jenama bagai....
kalau kita, yg 10 ringgit pun jadi....
ni semua hasil rembatan asben sy kat 1 utama....okekk...
uwaaa....sy nyer baju lame x beli....

6 comments:

fiesyah said...

betul tu kak kdg brg pompuan ni RM10 pun leh thn..p klu kite beli brg yg brand de je yg x kene pd hubby katenye membazir je...sabo je lah...

aNIe said...

Akak ni pun dah lama tak beli baju...huhuhu....

DYLA said...

kak,
kecik je hubby akak ni ye? dah pakai saiz M

zino said...

alah membeli menang memakai hehe

antalya said...

beli pon ngan duit dia kann..so no hal punyer

CuTeMiUt78 said...

ha'ah memang pun, laki klu bab jenama memang memilih kan.. kita bini dia ni.. baju yg ala murah2 pun jadi je...