19 April 2009

OLE-OLE DARI ASBEN





alhamdulillah....smlm suami sy dah slmt kembali ke kl....
rinduuuu...rinduuuu sgt2 kat dia....
apepun syukur tuhan permudahkan perjalanan asben sy...
dan slmt kembali ke pangkuan isteri nya ni...
yg paling sy sronok bila sampai2 jer asben sy bg sy hadiah...
ole-ole yg dia sempat beli utk sy...
cantikkk...sy sukaa.....
kain pasang corak batik siap dgn selendang....
satu lagi wallet duit kaler krim....
mekasih abg....kau lah segalanya dlm hidupku...
wahhhh....mentang2 sy dpt hadiah....hehehe...


12 comments:

@_da said...

Wahhh sonoknya akak... husband diap belikan hadiah.. pandai dia pilih yerk...

Diarihatiku1976 said...

amboi seronok ya... dapat hadiah dari hubby.. hubby aku beri buah mangga je balik dari kelantan.. ko meriah dapat sepersalinan.. mcm hantaran je ..

PuteriSatu said...

waa...aku punya ada tak...??? mesti ada kan???? (hahahahha....tak malu....)

zino said...

seronok dapat ole ole...hehe

Fadh said...

ha ha ha sayang sbb dapat hadiah kan..kan...kalau xdpt hadiah sayang jugak kan..kan he he he

shibam.blogspot.com said...

so suami2 di luar sana, contohilah suami rafflesia merah ni, dah dapat hadiah tu dah muah muah muah muah en asben ke, ha ha ha

antalya said...

cantik

RaFFLeSiA MeRaH said...

@_da -->>>

alhamdulillah....sonok dpt hadiah tu kurang skit kalau nk banding sonok bila tgk dia dah slmt pulang tu...hehehe...

-----------------------------------

diarihatiku1976 -->>>

sesekali....ade gak kdg dia balik outstation bwk baju kotor dia ajer...huhuhu...

-----------------------------------

puterisatu -->>>

hikssss....x der la utk ko...maap yerrr.....kekeringan dh ujung bulan kot.....hehehehe....

-----------------------------------

zino -->>>

mesti la sonok....:D, mane org dpt hadiah jadi sedih...

-----------------------------------

fadh -->>>

dpt ke x dpt ker tetap gak syg...sbb kita ni bukan mata kebendaan...wahahahaha....boleh gitu???

-----------------------------------

shibam -->>>

hehehe...leh wat contoh ke shibam?? mane yg baik leh la ikut, yg x baik tu buang jauh2 k...muah muah tu awal2 lagi dah bagi....lum dpt hadiah lagi dh bagi muah muah....jgn risau...

-----------------------------------

antalya -->>>

cantikkk yerr? macihhhh....

-----------------------------------

Masy said...

alaaaaaaaaaa nk jugek hehehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

masy -->>>

masy....akak x dapek nk tolong yer...hehehehe....ya ampunnn...

---------------------------------

nizza-abira said...

wah kak!
mcm wallet kita jugak ;)

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronok nya dpt hadiah dari asben..