17 April 2009

BAYAR UTANG FAIZAH HARIS



tag yg paling senang nk jwb...
x perlu sy nk taip pjg berjela-jela...
sori yerrr kalau tag2 yg lum dijawab smpai skrg tu...
x sengaja...sbb penyakit M dah sebati dlm diri sy ni...
hehehehe....
k lah, ni laa desktop sy kat opis...
ekceli wallpaper desktop sy ni selalu bertukar...
yg ni dh dkt sebulan la sy dh letak...
bila jemu sy tukar lak gmbr lain...gitu arrr...

10 comments:

LoVEaQshA said...

wah ayunyer gadis tue di tepi air terjun..
Jgn smp terjun ke dlm sudhle..hehe

Fadh said...

ha ha ha klau dah malas tue malas laa jugak he he he

Wife to Firdaus Ghazali said...

napa x da gmbr hubby kat desktop...???

shibam.blogspot.com said...

belasah jer wei, kata desktop kita kan, nak tukar gambar hari2 pun takpe kan kan kan kan

Faizah_Haris said...

heheheh....bagus3....;P...

Masy said...

gambar katne tu kak?

ArELeEz said...

penyakit M.A.L.A.S, ek! he3..

ILA said...

ni gambor time kat cameron right..
ehhh..riz..tag ni kan dah 2 tahun lepas ada...adehh..tak kan kau nak bayar utang tahun ni..heheh:P

RaFFLeSiA MeRaH said...

loveaqsha -->>>

gambar tu memang tepi air terjun tp setitik air pun takder masa tu....hiksss...

-----------------------------------

fadh -->>>

dah tentuuuu....kalau dh malas memang x leh jadi rajin nyerrr...

-----------------------------------

azie -->>>

sajeee....segan nak tayang2 sgt asben sendiri....nanti takut org opis naik meluat tgk...hiksss, mcm dia sorg jer ade asben...laptop kt umah jer la yg letak gambar dua dua...

-----------------------------------

shibam -->>>

betul betul betul....sukati kita la kan....

-----------------------------------

faizah haris -->>>

adiah takdok ker?? :D

----------------------------------

masy -->>>

kat cameron....pegi ari tu, agaknyer masy termis entry akak tu kot...

----------------------------------

areleez -->>>

bila penyakit M tu dtg, abih la citer....

----------------------------------

ila -->>>

dulu jwb tag wallpaper desktop lain, ni dah tukar lain...takperla jwb tag byk kali pun...hehehe...

----------------------------------

CuTeMiUt78 said...

oh.. rajin plak ko buat tag kali ni ya