27 March 2009

SEKADAR UPDATE AJERRR



ni la menu dinner sy mlm td...
ngeh ngeh ngeh....burger special...waaaahhh, sedap la sgt...
isi ayam dia? aduiii, lembutttttnyer...asben sy beli dkt area2 subang sane...
katanya daging / ayam org jual tu stim kan dulu....tu buat sedap tu...
nanti bulan dpn sy nak beli lagi laa...
sbulan sekali mkn burger ok kan? hiksss.....



ni saje2 snap gambar kasut suami sy...
dah lame dah pun dia beli...
alaa...beli kasut kat chowkit kedai rorine...
murah2 ajooo rorine kat situ...
waaahhhh....agak terkejut gak sy....
tgk suami sy pilih belang kaler merah...
padahal dia mane suka sgt kaler2 merah cenggitu...



ni lak gambar si qilah...
time ni sy kena jaga dia sementara mamanya jaga papanya kat spital...
dah lame pun tapi sy baru upload gambarnya...
tgk tu...elok dia diam...nengok citer ape kat tv masa tu...
kalau x, x der nyer dia nak kusyuk mcm tu..
mesti dia ligat mcm gasing....hikksss.....

9 comments:

Diarihatiku1976 said...

sedapnya tgk burger ko tu... kasut tu pun lawo gak.. aku tahun ni ingat nak eri hadiah laki aku kasut sukan kot.. pertama sebab dia dah gemok kedua sebab dia memang takde kasut sukan dah. bole gitu.......

ima shhs said...

Kak sedap jer tgk burger tuh...
Jom ke blog saya lakkss... tgk gambo update (gambo makanan lerr...hiks...hiks...hiks...:p

Hubby kiter nyer kasut kaler biru2 putih gitu....:)

Adios !!

FirZie83 said...

sedapnya burger tu kak...

mama wanie said...

emmm sodap...

eh..kalau diet..beger tak leh mkn slalu ker???


rasanya..kalau tak mo amik nasik..
mkn beger pun dah cukup sbb
kan burger dah complete sume vitamin..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. rorine yo.. aku ni ejen rorine gak.. klu beli kasut ke beg ke cadar ke.. siap ada potongan lagi tu

ILA said...

kaler kasut tu sebijik mcm huby aku punya.Time dia pakai pakat aku & kids gelakan dia.ermm..cos 'lain mcm ' jerr..

uii..burger sodap tuu..
lain kali ler..nex yr aku cuba..

esssshhh...susah benor lah nak turunkan berat badan.Lagi di pikir lagi naik badan tu...adusssssss!!

misz seniey.. said...

sedap la burger u tuu..cam nak skit jerk..kehkehkeh...

Masy said...

fuhh mmg apdet psl makan je ni :) lama dah x mkn bege yg mcm ni huhu

FirZie83 said...

kak...akak layan award kt blog saya ye