24 March 2009

NASI AYAM FREE





nasi ayam...menu lunch sy tghari ni...
opismate belanja semua staf bahagian sy...
huhuhu...lari jauh diet sy....
mlm ni kompem x mkn nasi dah....
asben sy --->>>> takder goda2 sy yerrr....
sy akan tetap nk berdiet jugak....
hikssss.....utk pengetahuan korg...
mlm td pun sy dh berjaya x mkn mlm yer....
tapi timbang2, turun x, naik pun x...
duk kat nombor 54.0 kg tu la x sudah2...
aiyakkkkkk....sebulan kot x yah mkn mlm
baru nombor tu turun gaknyer....
ok ok...x per....kita tunggu je sbulan lagi...

14 comments:

PuteriSatu said...

setahun ko tak makan ...confirm ko kurus...kurus kering...muahahaha...

@yue said...

hehehe..
NASI jgn makan..kompem kurus..x kira la pagi,ptg,mlm...

tp tekak ni nk nasi gk kan kan kan...huhuhu

mrs e said...

wahhh...

akak dah 54.0 kg ye..

naja ni yg berat 56 kg, selamba aje makan sedap²..
x hengat pun nk turunkan berat ke hape..

hihihihihi

DYLA said...

ala kak, 54kg? ringan nyer kak

kakLuna said...

ish...dpt nasi ayam hainan best jugak nihh

HappyIrfa said...

54 kg oklah.jauh beza ngan saya 65kg.bilalah nak turun spi 55kg ni

Masy said...

nk dkt2 je berat kite ni kak hehehhe

ima shhs said...

tak pandai nak diet... Asyik tak jadi jerrk... Alih2 still chubby n cute gitu !!

Ahakkss...

p/s : sy biasa ke chenor :p

aNIe said...

Rafflesia Merah...tgh diet ke? alamak tak bestlah...baru 54 bukan tembam sgt pun...kalau macam akak patut le diet...dah 60...huhuuh

antalya said...

rezeki jgn ditolak..diet tu tolak tepi skejap hahahaha

Faizah_Haris said...

HUHUHU......cobaaan....hihihi

mama_Lieya said...

wahh sodapnya...off kejap diet...mkn dulu..nanti pas mkn on balik diet tu..

Ms Minnie said...

Salam Kak RM,
saya teringin sgt nak diet cam akak, tapi selalu kalah dengan selera sendiri... berat kita sama la kak... huhuhu tapi saya pendek... nampak sgt bulatnya...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. camne dia nak gerak.. klu ko duk timbang hari2.. sama je la..