25 March 2009

DI PAGI INI...



slmt pagi kwn2 semua....
pagi ni cepat ajer sy update blog...
smpai opis pun awal...jlnraya clear sesgt....
smgt smgt nk gi keje....hehehehe....
mentang2 la ari ni dah gaji....
smpai opis terus singgah kedai majalah...
biasa singgah situ cuma beli kuih muih ajer...
pagi ni duk perabih duit, ape lagi, rembat mingguan wanita terus...
padahal topik dlmnye xder la best sgt pun...
hiksss....
pagi ni sy nk sarapan kuih ajer yer....
makanan lain tolak tepi....okekkkk....

11 comments:

ima shhs said...

pagiii.... kita baru lepas breakfast...:))

Purpleheart said...

Rm,
kuih tu minyak.. pe kata pagi-pagi makan oat ke atau konpleks ke koko kranc ke.. su pagi-pagi minum kopi 'mai secawan' dengan biskut

puterikurekure said...

dia tgh diet ek....tu makan kuih je ye?
hehehe.

@yue said...

brtul betul betul..
kuih muih tu berkalori gk..
hehe..

xpela kak pelan2 berdiet..
drastik sgt pn x elok utk sistem bdn..
cewah..

dlu bli gak MW tu..
tp asik mende yg sama je..
mls dh nk beli..he he

HappyIrfa said...

ari ni makan sanwich telur.jap lagi kena dengar briefing

Fadh said...

sabar tak baik marah2...tapikan kalau aku memang aku amuk dah ha ha ha...apatah lagi aku nie memang pengeli bab2 kucing nie.

Fadh said...

amboi kan main lagi happy...nie laa hidup org makan gaji...sebulan sekali baru dapat duit...baru bleh senyum sampai ke telinga...klau tak asyik bad mood jer...

ArELeEz said...

yabeda beduuuuuu........ gaji wooo... ;)

antalya said...

aihh camne ni? br je smlm kata nk jimat

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. semangat berkerja ya.. sebab dah gaji ya. blh belanja ni

ArELeEz said...

ade hot story nih! u've been tagged! he3..