13 February 2009

TUDUNG EKIN & BEKAL PAGI NI





ekceli skrg ni sy tgh sakan pakai tudung ekin...
hiksss....dah beli 4 lai dah....
jimat letrik, jimat masa....
x payah nak gosok gosok lg dah.....



ni sy beli kuih kat bwh tadi....
kuih seri muka dgn kuih lapis...
50 sen seketul tp sedap....



padahal sy bwk bekal ari ni....
nasi lemak buat mlm td dkt nak tido...
lemak sungguh nasi lemak sy tu...
yerla...beras sikit tp kelapa satu bijik...
mane x lemaknyer kan....
sambal tu leh la tahan rasanya...
tp x puas hati jugak...
len kali nak cuba buat lagi sedap...



ni nasi lemak nak bagi mak sy...
biasalah...tiap2 kali sy msk ape2...
or beli ape2 sy mesti tingat kat mak sy...
walaupun sikit pun takper dpt bg kat dia....
huhuhuhu....poswomen nyer sape lagi...
tentulah puterisatu.....kan...

22 comments:

antalya said...

aiyark..langsir mu itu sebijik mcm langsir umah kenduri bakal pengantin ini

^ez^ said...

ayunya dia..

senang kak pakai tudung cenggitu.jimat masa! hehehee..

wahh...lapa terus perut ez pg2 ni tgk nasi lemaak iteww..nak nak nakkk.. (^0^)

RaFFLeSiA MeRaH said...

antalya :

hiksss ye kerrrr...key la tuuu, terus leh tgk langsir yun yg baru jahit tu....x yah bayang2 kan dah, just tgk jer langsir akak tu camane dah dilekatkan....

-----------------------------------

^ez^ :

memang pun....laa, siannyer lapar lak nengok makanan akak tu yerrr......tak sedap mane pun ez, x yah la nak kecur sgt....hehehe...

-----------------------------------

ILA said...

huhukkkk..aku KELAPARAN SUNGGUHH..melihat nasi lemak tu..bak satu!! psstt..nak turunkan hasil kolestrol utk sebungkus nasi lemak..kena berjoging sebanyak 1 hari 1/2..tapi kalau nasi lemak buatan mak..hehehhe..apa kira..sumbat je lahhh!!!

uiiii..dah brapa koleksi tudung ikin kau?? aku siap yg style mcm siti nurhaliza punya.last2 bagi kat biras..cos entah ler...mcm tak serasi je dgn muka aku ni..:(

DYLA said...

sedapnya kak!!!!!

kalau seopis, harus sy oder skali

kak, cantik tudung ekin akak, ada tekstur yer awning dia?

sya said...

Sampai skrg kak sya masih lom minat pakai tudung cam gitu walaupun kat opis ni dah ramai yg pakai.

ayumkay said...

nak jugaaaakk nasi lemak tuuu :D

tudung tu mmg senang nak pakai, main sarong jer. tapi nak pastikan yang depan tu elok jer tak kerepot.. Reff cuci camne ekk? guna tangan ekk? akak ada beli 1 tapi dah TERmasuk dlm mesin.. habis kerepot depannya.. dah tak cun nak pakai.

shalin said...

wah wah wah
dah macam ekin akak.heheheh
saye ada beli gak tudung ekin tue tapi yang cikai punye
sekali basuh dah cam hape tudung tue
nie lah akibatnye beli tudung ciplak
sodapnya nasik lemak akak
pos sini sket bleh?heheh

Fadh said...

maaf aku mmg menyampah apa sahaja yang mempunyai kaitan dengan si maun laki pemilik tudung yang ko pakai tue...

eee...best nye nasi lemak...sambal nye pun mesti sedap...aku paling suka sambal tumis nasi lemak yang 'pahang made'...pergh...cakap pun xguna...

mamafif said...

tulgak kan..jimat letrikkk....kiter br ade 2...senanggg...tp tu ler..raser muka bolat jerkk..tgk org pkai elok plakk

cendawanintim said...

nak nasik lemak...dah lama tak makan nasik lemak..uwaaaaaaa

awak seswai lah ngan tudung ekin tuh...saya ajer yang takut nak nerai...

cendawanintim said...

nak nasik lemak...dah lama tak makan nasik lemak..uwaaaaaaa

awak seswai lah ngan tudung ekin tuh...saya ajer yang takut nak nerai...

CuTeMiUt78 said...

oh... smpi 4 helai dah.. ok kan pakai tudung tu.. senang je nak sarong je atas pala..hah..hah...hah... pergh.. nasi lemak tu.. menggugat iman ler..

puterikurekure said...

saya tak reti nak pakai tudung ekin tu. sebab muka saya akan jadik bulat gile!
hehehehe.

btw, akak pakai ok je.
suka tgk akak pakai tudung tu.
:)

Masy said...

cam sambal petai je tu heheh

ArELeEz said...

waa.. same la kite! leez pon tgh tukar selera, dari tudung bawal diamond ke tudung ekin. mmg tul2 m'jimatkan masa, tenaga & elektrik. so far, leez dah ade 6 helai!

YanDarwisy said...

apesal plak tudung ikin. tudung akaklah. pasal akak yg bli dan akak yg pakai. ikin tu menyibuk nak tumpang nama jer. syiok gak bawak bekal ni kan. tapi kalau dah penyakit malas menggigit jari, tak dapeklah nak menolong....

@_da said...

rajinn tul akak memasak... kuih tu pun nampak sedap ajek....

Purpleheart said...

Nak suruh poskan nasi lemak gak bleh tak? hehehehe..

Anonymous said...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Anonymous said...

[url=http://conservativethoughts.us/]Cialis Usa[/url]