04 February 2009

Cerita Ptg Smlm...

oooo....ari ni intenet pc sy down...
x tau nape...
sib baik pc puterisatu ok bukak blog...
sempat la round stgh blog kwn2...
tu pun slow sgt...
baru kul 4.30 ni td intenet ok...
sempat la update blog...
nk citer ptg smlm...hala balik umah...
jln area parlimen....banjir teruk...
huhuhu...satu jam x bergerak kat situ...
nyot nyet jer keter bergerak...
kaki aku pun dah sakit tekan brek...
aku tgk keter pun dh byk patah balik...
ingatkan jln tutup....
tapi aku tawakal jer....
doa byk2 mintak tuhan permudahkan jln balik aku...
alhamdulillah aku jln terus jerrr...
tgk2 banjir dah surut...tinggal becak ajer...
sampai umah pukul 6.15...
kalau ikut kebiasaan kul 5.20 aku dah sampai umah...
gambar bawah ni air aku order dkt santai...
ape name air tu yerrr...aku dh lupa...
santai soda ke hape tah....
sedappppp...ader jeli kat bwh dia....
tapi rege RM3.20, suami sy minum teh o ajer...
rege RM1.20...hiksss.....

7 comments:

^ez^ said...

nyum nyum..sedap nye tgk air tuu.. :D nk cket.

Puteri Satu said...

air pe benda rupa itu eh...? baik minum abc...ngeh-ngeh-ngeh...sedap sikit... 3.20 baik order makan...ngeh-ngeh..ngeh..

RaFFLeSiA MeRaH said...

ez : memang sedap pun....

---------------------------------

puterisatu : aku dah lupo name air tu ape....sedappppp, abc mkn kat kedai biasa pun bersepahhhh, rasa abc tu same jerrrrr pun....masa tu makanannyer lum sampai lagiiii.....aku ni mane leh minum jerrr, mkn tu dah tentu no. 1...

-----------------------------------

Masy said...

atas tu ais eh kak? x susah ke nk minum?

antalya said...

aihh bwk keta auto pon sakit kaki jugak ke

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

wah2!! menariknye air tuh! t'liur nih!!

CuTeMiUt78 said...

uishh.. air apakah itu..