07 January 2009

PrEsEnT





kalau nak tau...
ni lah present suami aku bagi...
masa anniversary kitorg ari tu...
tapi dia bagi dah belated...huhuhu...
sbb dia mintak aku pilih sendiri kat kedai...
x surprise lancunggggg.....hikss....
takpooo lerrrr...janji dia bagi...
hiksss......



ekceli smlm bukak intenet...
terjumpa gmbar outdoor mawi & ekin ni...
suka lak tgk gambar ni...
ala-ala zaman doluuu...

12 comments:

ILA said...

Telkung??Sangat simbolik OKEYYYY!!
suka kat kerawangnya:D

RaFFLeSiA MeRaH said...

ila -->>>

simbolik yerrr?? hiksss....boleh tahan gak tebal sulamnya tu kan....

----------------------------------

DYLA said...

ooo bg telekung.. bagus tu kak.... sama2 dpt pahala..

JIVEBUMZ said...

wah bagusnya sejuk ati dapat suami macam suami akak kan.. yg soleh gitu..

gambo mawi tu smart la..hii

nURmALa mAZLan said...

akak..kita x suka mawi...tapi kan, org yg buat pelamin dia tu, org yg akan buat pelamin kita jugak nnt..uuuwaa!!!!!! pastu baju kaler tema pon boleh sama la pulak..wwwuuuaaa!!!!!

bagus la dalat telekung..boleh guna lama..dari bazir beli ntah apa2 kan kak kan..

Masy said...

fuh da berubah wajah blog ni heheh.

dpt telekung leh pakai ari2 ehehe. tp yg mawi wat stail kg2 tu bkn ke ning baizura dah buat dulu? hurrmm

puterikurekure said...

wah2. bestnye dapat adiah.

akak, header tu terkeluar dari kotak la..hehehe.

allelujah_alle said...

cik ngah apekah significantnya tepek gambar sendiri2.. alehai letak la 2.. gambau pak ngoh skali.. br sedondon g2.. muahehehe!

allelujah_alle said...

cik ngah apekah significantnya tepek gambar sendiri2.. alehai letak la 2.. gambau pak ngoh skali.. br sedondon g2.. muahehehe!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tak suprise kata nyer
he he he..

takper2 kak....janji ikhlas kan...

tu dia..bila dah pandai edit gambo...

semua gambo dia edit...hehehe

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

CuTeMiUt78 said...

wah.. bagus tu.. dapat telekung.. dapat pahala tau..

superior said...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
runescape powerleveling