07 January 2009

Menu Mlm Ni...



key arrr...tutup citer gmbr2 aku tuu...
skrg meh kita tgk ape yg aku soruuuu japni td...
hiksss....tu ikan sg kalo korg nak tau...
tah ape name ikan tu tah...lampam ke kerai tahhh...
aku rasa ikan kerai name ikan tuu...
mgkin korg panggil ikan tu name lain kot...
ptg td sempat arr singgah pasar mlm...
tingin pulak nak wat asam pedas...
haa...mcm kt gambar tu la asam pedas patern org phg...
kalo org melaka hak aku wat sblum ni tuuu...
yg kaler merah guna ikan pari tu tauuu...
huhhuhuhu....maka mlm ni aku kekenyangan...
ditambah dgn ulam petai...
fuhhhhh....x muat perut rasanya...
mlm ni aku nyoru sorg2...
cik abe blk lambat...
dah tentu arr dia pekena dinner kat luar ajerk...
ooo...limau tu pun peberet aku...
sebulan dua ni stok limau tu x penah putus2...
mesti ader kat umah aku...
sedappp manis....ooo ye...ikan tu aku beli sekilo...
nak mesej mak aku, nk tanyer dia nak ke x...
kalo nak, sok aku kena bwk gi opis laa...
kirimkan dgn puterisatu...hehehe....
ok la yer...aku ni sebenarnya lum mandi...
hehehe...baru pas settle basuh kain, sidai kain...
haa ader lagi...gosok baju...
so...aku nak mandiiiiiiiii dahhhhh.....
sojukkkk arrr mlm ni, jap td baru jer ujan lebat..

11 comments:

~PakKaramu~ said...

Masak sedap-sedap ye

su said...

su pon mkn sorang2 tadi..huhu!

somi kene gi Muar..ade keje kat sana....ptg esok baru sampai...

aNIe said...

Sedap nampak ikan tu...akak suka buat sambal...goreng pastu buat sambal...yummy....

cendawanintim said...

masak sodap2!

cendawanintim said...

masak sodap2!

ArELeEz said...

wah3..! sampai xmuat perut tuuu.. ha3..

Masy said...

ape ni buat org lapau huhuh

nizza-abira said...

mentang2 nak raya cina,
asik mkn limau aje lah ye... ;)

antalya said...

ikan sungai tu kalo wat gulai tempoyak sedapppp lebih menyengat

HappyIrfa said...

ikan kerai?
ooo ini ler ikan yg menjadi nama tpt asal saya.kuala krai.hehe

maicher said...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
fashion jewelry