24 January 2009

BERJANGKIT

ari ni demam aku dah berjangkit...
kat sape?? kat suami aku...
pagi ni badan dia dh panas...
tapak kaki pun sakit....pinggang pun sakit...
last2 berjln pun x larat....aduii....
sakit penghapus dosa la ni kot....
doakan kami berdua cepat sembut yer...
tu jer nk update....
slmt bercuti semua.....

5 comments:

PuteriSatu said...

loor dah demam seme lak dah...aku dulukan..sebulan sebelum peknen...papa aqilah demam dulu..pehtu..terus aku peknen tau...ngeh-nngeh...ngeh...

My Blog said...

wah...jgn..jgn.. demam ada isi kot... kna tunggu sebulan mcm puterisatu ni... ..ngeh..ngeh...neghh

RaFFLeSiA MeRaH said...

puterisatu & myblog (ina) :

kalau masin ler mulut ko berdua, aku belanjer korg kfc lg sekali yerk...ngeh ngeh ngeh...(ooiii, mencik la aku gelak rupe itu...)

-----------------------------------

ILA said...

ehemmmm!!jgn lupa banje aku sekali ekkkkkkk!!!
aku harap demam ni ptanda baik utk kau...bersusah2 dulu bersenang2 kmudian.

pssstt..bila aku fikir balik..rasanya tak sedap pulak bila kita fikir apabila kita dlm ksakitan ianya utk menghapus dosa2 kecil kita...(rujuk dari ym chating kita).Dlm islam ada mana2 hadis yg mytakannya ke?yg kat Ym tu pun aku cakap cos terbawa2 orang lain cakap..huhukkk..very sory:(
cos ianya seolah pemahaman dari ajaran singh pula.tu pun selepas baca mastika feb lerr..

btw...Semoga diri kau & suami lebih byak di beri kesabaran..Amin:D

CuTeMiUt78 said...

emmm demam ke.. semoga ko ngan laki ko cepat sembuh ya.. klu betul la demam membawa makna.. alhamdulilah.. jgn plak ko lupa aku ya..