17 December 2008

Ohhhh...Kaki Ku....



korg jgn lak geli tgk kuku kaki aku tu yer...
tu bukan "cagu" hikss....
sebenarnya kaki tu jadi gitu ader punca...
bukannya terkepit ke hape...
setahun yg lalu selepas majlis kawin aku...
ingat x dulu umah aku kena banjir...
so, pas kawin aku kena basuh umah dgn suami...
angkara rendam kaki lelame dlm air banjir...
itula puncanya....

mula2 dulu lagi besar size nya...
tapi sbb aku dah byk kali ketip kuku...
lame2 benda tu dah jadi skit...
geli kan, tgk kuku aku tuuu...
jgn muntah udah la yerr...
rasanya 4 kali ketip tu nanti ilang la kan...
hahahahaha...sib baik kuku sebelah lagi okek....
hishhhh....aku ni pun satu...
dah x der entry lain dah gamaknyer...
kuku kaki pun bantai leh jadi entry...
dah la kaki x lawa...itam lak tuuu....

6 comments:

nizza-abira said...

hihihi...
Tanda kenangan kawen tu kak,
tp lama2 tu hilanglah kesan tu...

Ummu Solehah Muhammad said...

tak kesah la kak, utk suami, kalau suami suka, no prob nyer :) smg bahgia hingga ke syurga

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

cite kaki la plak..hehehe

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

x pe..leh try p kat fish spa..bg ank ikan mkn..hehehe

Nurmala said...

tak pe la kak...
suami tak kisah kan?? hehe..layannnnn~~

My Blog said...

mujur tgk kuku kaki... kalau atas sikit... aaawwwwww