16 December 2008

Ini lah Dia Nyer.....



nak tau ape yg ditolak tuuu??? ...ni la dianya.....



ni la hasil pertama sy....emmm...nyam nyam...sodapppp....brg ni sebenarnya mak sy yg sponsor...kena rajin wat kek la pasni...dan haruslah kena pos ke ampang cikitttt.... ari tu x sempat nak pos, bwk pegi PD habis licin kena korban dek budak2 6 orang tuuu....

13 comments:

ArELeEz said...

courier la kat sini sket.. nak jugak.. huuu..

Nurmala said...

nak skit..nampak cam sodap jo

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

oo..ini lupernyerr...untungla ader yg sponser...kiter pun duk berangan nk dptkan itu bendaaa...

aNIe said...

OOh...beli oven...heheheh...kalau dah ada oven tu banyaklah resepi yang boleh dicuba...

Yatie said...

hah, lepas nieh giat dan sakan laa membakar dan memanggang di dalam oven tersebut .. cuba resepi baru weeii :)

Ms Minnie said...

salam kak rm...

wah ada oven baru yea... buat la kek banyak-banyak, pastu ajak saya datang umah yek....muahahaha...

Masy said...

nak jugeeekkkkk hihhi

RaFFLeSiA MeRaH said...

ARELEEZ -->>>

hehehe...nak courier pun dah abih dah pun, kena wat balik semula arrr...

-----------------------------------

NURMALA -->>>

dah abih dah, tinggal kenangan dlm gambar jer kek tu sumerr...

-----------------------------------

LOVELYZZ CORNERZZ -->>>

takper, berangan2 ne tau jd kenyataan lak nanti kan...nak seribu daya....

-----------------------------------

KAK LADY -->>>

x tau la kak...silap2 duk dlm kotak tu x kuar2 lagi dah....hahahaha....

----------------------------------

RaFFLeSiA MeRaH said...

YATIE -->>>

hikssss....silap2 resepi lame pun aku x layan...bukannyer jenis minat sgt buat2 kuih bakar ni...

-----------------------------------

MS MINNIE -->>>

bolehhh ajerrr....nanti akak bitau yerrr...

-----------------------------------

MASY -->>>

mai la dtg umah....

-----------------------------------

YanDarwisy said...

Wah..makin rajinlah print resepi erk...semangat tgh mariiii tu

ayumkay said...

akak nak oder kek coklat ya dik :)

nizza-abira said...

wah! lps ni pos kat putrajaya skit yek..hihihi..
niza pun baru beli oven tgh tahun aritu, tp baru sekali menggunakannya... :/

@yue said...

pasni leh la wat cupcake plak he he