15 December 2008

Gambar Intro Yang Kedua...















citer2 nyer tunggguuuuu......
balik umah nanti la baru nk karang...hiksss...

17 comments:

Nurmala said...

nak ayam panggang tu...!!!

antalya said...

akakkkkk debommm nye pipi mu

MAmaAFif said...

sonoknyer...

Fadh said...

cuti2 malaysia uper nyer...aku tahun nie cuit kat umah jer laa...isteri tengah sarat dan menunggu hari jer...

PuteriSatu said...

amboi...sedapnye orang makan...

ILA said...

uiiii..musim tengkujuh ni..tak kebasahan ke..kat PD??:P

RaFFLeSiA MeRaH said...

NURMALA -->>>

hiksss....mai la join tapi kena bakar sendiri...leh???

-----------------------------------

ANTALYA -->>>

alahai...nampak kerr ekk? aduiii.....x leh jadi ni....

-----------------------------------

MAMAAFIF -->>>

sesekali mcm tu memang sonok....

-----------------------------------

RaFFLeSiA MeRaH said...

FADH -->>>

ooo ye kerrr...takper lerrr, cuti2 pun x lame lagi kuar hasil...

RaFFLeSiA MeRaH said...

PUTERISATU -->>>

muehehehe...takat ayam bbq jer pun, aku pun mkn seketul, duk gaya jer lebihnya pun....

RaFFLeSiA MeRaH said...

ILA -->>>

ujan pun pagi esoknya jerr, lain2 cuaca baik....

YanDarwisy said...

Akak pegi last week erk. yan pun buat BBQ jugak. sesekali layan BBQ syiokk kan? hilang tensen dan penat keje!

RaFFLeSiA MeRaH said...

YAN -->>>

tul tu yan....mknnya x seberapa pun, yg syoknya membakar reramai tu jer laa....suasana tu meriah, nak2 kalau ramai budak2....

Masy said...

tak nmpk mekanan. tak nampak tk nampak lalalalala

DYLA said...

sedap nyer ayam panggang tu....

RaFFLeSiA MeRaH said...

MASY -->>>

hikssss...mane leh tak nampakkk...

----------------------------------

DYLA -->>>

leh la tahan rasanya, nak kata sedap sgt tu takder la jugak, mkn ayam ni byk2 cepat muak.....

---------------------------------

ArELeEz said...

coti2 m'sia, ek? hiks..

nizza-abira said...

sonoknya pi bercuti... :)