02 December 2008

BeRaT SuNggUh BeRat....



ape yg berat??...
ooo...ekceli kepala ni yg berat...
mlm td suami aku dah tegur dah badan panas...
tapi aku rasa x de la panas mane pun...
pagi td gagahkan jugak bangun mandi...
dah siap solat, mula rasa x sedap badan pulak...
golek2 atas katil sampai kul 7...
pikir2 lg, lawan ajer laa kelemahan bdn aku ni...
kalau ikut2 kan sgt lagi la x larat...
la ni badan pun seram sejuk...
nak mkn panadol jap lagi...
kalau x ok jugak, kenalah melawat klinik...
setakat tu jer nak update...

** gambar kt atas tu x dak kena mengena dgn paler sy...ok...
saje suka2 nak tempek...

15 comments:

ei_da.. said...

Ramai yg demam skrg ni... hubby ida pun dah melepek seharian smlm.. ngan sy sekali cuti jaga dia...

sya said...

Muga cepat sembuh

cendawanintim said...

cepat sembuh ya..

puterikurekure said...

laaaa...akak pulak yang demam ek.
kena jangkitan kite ke kak?

ija said...

hope akak cepat sembuh..jgn main hujan tau!

Nurmala said...

tapi ambar diatas tu sudah menggoda selera saya..huhu~~

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ingatkan apo yg berat td..tgk slim melim jerkk

Mummy Rizq said...

banyak kan rehat....

Masy said...

ingatkan berat paler sbb ade kek kat atas paler eheheh

slmt berehat kak :)

NONIE AZIZ said...

lamanya tak masuk sini....semoga cepat sihat RM...tergelak sesorang baca n3 kat bawah tu...

aNIe said...

Rafflesia...camaner dah malam ni...harap2 dah sembuh...

Memula tgk kek tu ...ingatkan ke yang berat...hahahah

ILA said...

Take care My Dear...

Jue Hairul said...

ntah2 dah tersangkut tak kak :D

apa pun, moga akak cepat sembuh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

musim demam kot kak skang..

makan ubat ek kak...

hehehhe

ingatkan citer pasal besday ker aper td

kekekkeke

ArELeEz said...

tu la.. ingatkan kek tu yg berat!