14 November 2008

Tag dari nizza-abira

tag dari nizza-abira....
ntah betul ke tidak maksud dia camni...
sbb tgk tag dari kak faina yg tag dia, tunjuk gambar blog...
bila tgk blog nizza-abira, cuma gambar wallpaper...
huhuhuhu...mane2 ajer la yerr...
janji tunjuk workstation memasing kan...

jeng...jeng...jeng....ni la dia workstation kat opis aku...
workstation kat umah ari tu dah penah tayang...
kat entry sblum2 ni...



ok arrr...aku x nak tag sape2 pun...
sbb byk tag org aku berutang lagi...
hahahaha....tolong la sape2 bayarkan utang tag aku...
bolehhh??

3 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

np gba bunga jerkk..letakla gbo wedding kerr...hehehehe...tp gbo bunga pun cantikk...tenang..damaiii

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kemas nye meja akak..
meja yanie selerak giler...
nak2 time bz cam nih

adoiyai...nak cari henpon pun susah

ahahhaha

nizza-abira said...

gud2 kak! tp mana link2 yg patutnya ada bwh pic tu... hihihi