25 November 2008

Santai2 Aje...



cenderamata pi kenduri kawin kat kg ari tu...
tgk laaa....suami aku siap letak kotak rokok dlmnya...
sabor ajerrrr laa...



rambutan bawak dari kg...
dah kecutttt...ari bwk dtg opis....
satu hari letak, tinggal plastik ajerr...



susu anelene utk suami aku...
silap beli...tgk tu, utk yg umur 51 thn ke atas...
mcm tua benor dah suami sy tuuu...hahahaha...
sib baik mak aku kata dia nak susu tu...
x payah la aku pi pulangkan balik kat pasaraya tu...
settle satu masalah...huhuhu...

12 comments:

ei_da.. said...

OOO susu tu ada peringkat umur yerkkk...

ILA said...

hahahahha..tergelak2 sakan aku bila nengok kau tersilap beli susu utk suami kau..
weiii..aku tengok mmg belah pahang tengah musim rambutan.Kat Selangor ni..dah lepas lama..tinggal ranting..huhukk~~

skrang ni..mmg tengah musin beg bunjut utk sauvenier dari pgantin yeakk..selain baulu,apa aja yg dia letak???
Actually..aku gi tganu..sambil survey souvenier utk adik ipar aku punya wedding next year..nanti aku paparkan.sila bagi nasihat skali okey:D

CuTeMiUt78 said...

uissshh... ko beli susu yg utk 51++ punya ke.. ko ada ke patut cian suami ko dah tua...

haJa*darLingZ said...

bagos ek..susu tuk tulang..xdele cpt reput ye x...nasib ada yg nk susu tu..

@yue said...

ihiks..
sayer pn kdg² jd konpius bla nk bli susu tuh...kerap gk teramik yg 51 tawunnnn ekeke...tp teramek lom baya la...

Masy said...

ade had2 umur laa pulak isk2

ija said...

nape suami minum susu anlene ke?

[yAN!e][pUTraJAya] said...

yanie paling susah nak minum susu....hahhahaha

CuTeMiUt78 said...

salam tuan rumah.... eh.. mana ko punya chat box erk.. dah hilang erk.. anyway.. sila ke blog kita ya.. ada tag yg menanti

cikdinz said...

ada musim rambutan ke?

zino said...

susu pun ikut umur ke.. baru tau hehe

ArELeEz said...

kecut2 pon laku gak rambutan tu, ek?! bak kata 'karam sing walia', don't judge a book by it's cover!hiks..