24 November 2008

Manik...



tgk tuuu...sape yg menjahit??
hiksss...tu lah suami sy...angin ape dia masa tu...
smgt nak menjahit manik kat lengan baju isteri dia ni...
hahahaha....x penah2 pegang jarum...
tup2 sampai kat kg leh pulak tunjuk bakat terpendam...
dia jait belah kiri...aku jait belah kanan...
oooohhh....hasil jaitan sy sungguh memalukan...
senget benget jadinya...
hasil jaitan dia?? cukup memuaskan....
kreatif gak dia niii rupanya...
dia siap lukis garisan kat tmpt dia nak letak manik tu...
sbb tu la jaitan dia lurus dan kemas...
hahaha...ni la hasilnya....sila tgk...
ada sape2 nak tempah x dgn suami sy nk jait manik?? hiksss....



smlm jugak aku dah melaram dgn baju baru
dan manik2 baru tuuu...dimana?
di majlis kenduri kawin kat kg aku...

** sila abaikan cara suami sy duduk sambil menjait tuu yerr....
sungguh memalukan...hahahaha....

15 comments:

ILA said...

BRAVOLAH KAT SUAMI KAUUUU!!!!:D
bersemangat sungguh kau pakai baju tu ekkkk:D

cikdinz said...

rajin nya tolong sang isteri menjahit manik...hehehe...

antalya said...

cantik hasilnya

@yue said...

"errr...bang awie...nk tempah baju jait manik bole?"

hiksss!!

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

bagussnyerrzz..same2 jahit tuhhh...cayalah..leh wat bisnes nihhh

achik said...

wah.. suami mithali sungguh.. :D

CuTeMiUt78 said...

wah.. untung ko erk.. dapat suami mithali..blh tlg isteri jahitkan manik lagi.. pasni.. seluar sendiri koyak.. jahit la sendiri ya cik awie..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish kak...
suami akak jahit manik kat baju akak

caya lah!!!

hehheheh

susah nak cari lelaki cam tu ek

=]

YanDarwisy said...

pandainya hubby akak menjahit. untunglah akak...

Masy said...

amboii pandainya menjahit hehehe

sya said...

wah boleh le buat bisnes jahit manik...

Fadh said...

tue laa jgn ingat lelaki nie tak pandai...saje jer tak nak tunjuk sbb nanti pompuan jadi malas ha ha ha

haJa*darLingZ said...

cayalahh suami akak ni..leh bukak butik cmni tau...

ArELeEz said...

kalo tempah, ade spesel discount utk blogger x? ;P

Purpleheart said...

Fuuuuuuhhh, 5 bintang... pasni suh la dia jahit lagi baju yang len, hehehehehe...