05 November 2008

Bekal Me For Today...

lately ni aku terlebih rajin skit...
duk bwk bekal gi keje...
kdg2 masak utk mkn mlm, byk berlebih...
maklum ler mkn berdua...
aku lak jenis x reti nak msk skit2...
mesti jadi byk...
nafsu selera ni besor sgt...hahaha...



haaaaaa...tgk tu bekal2 aku...
ari tu sakan duk beli bekas jenama tupperware...
ha...tu seme brand tupperware tuhhh...hikss...



nasi aku bwk...mula tu penuh...
dh tinggal separuh aku keje kan...
pas aku solat td semua dah licin...
aku bagi budak opis boy ni perabih bekal2 aku nih...
yg gambar bwh tu sambal ikan tenggiri...
beli 2 ketul jer dah 5 hinggit...mahal sungguhhh...
last2 seketul jer abih dek kami berdua mlm td...



gmbr atas tu goreng tumis petola...
leh la tahan sodapnyerrr...hahaha...
yg bwh tu pulak duk pakat beli jerr tghari td kat opis...
masak lemak pucuk ubi...rege 60 sen...hahaha...
skit jer amik, janji berkuah....
mlm ni suami balik lewat...
ingat nak buat cekodok tepung taruk udang jer...
pastu nak buat pengat ubi kaler ungu yg mak aku bagi tu...
mlm nanti aku tayang2 kat blog lagi yer...
tu pun kalau sempat ler bukak laptop kat umah...
kalau x sempat, sok ajer yer kengkwn...
k lerrr....stop dulu....

8 comments:

CuTeMiUt78 said...

ko je yg bawa bekal ke.. hubby ko bawa bekal tak..

RaFFLeSiA MeRaH said...

cutemiut78 : kekdg dia request gak nak bwk bekal...tapi jarang2 la, org lelaki, biasalah...malas nak berbondot bwk tupperware nih, nak2 kalau naik motor...

Faizah_Haris said...

wahhh rajinnnyerrrrrrrrrrrrrrrrr!!
nak siketttttt anto siniiii yek...hihihi

RaFFLeSiA MeRaH said...

faizah haris : nak kerrr? nnti2 la yer akak wat masak2, ajak kau org somi isteri...hikss.....tu pun tah bila tah....

Puteri Satu said...

makan ajelah keje ko tuh...

RaFFLeSiA MeRaH said...

puterisatu : eh...ko x paham bahasa aku ker? kan aku kata hobi aku mkn tuuuuu....wekkkkkk...

antalya said...

bagus jugak bwk bekal nih kak..dpt jimat blanje sket kan..lgpun konpem sedap masakan sendiri tu drpd beli kedai

RaFFLeSiA MeRaH said...

antalya : yuppp...betul tuuu....