06 November 2008

Makan-Makan Lagiiii...



sape tau sotong ni nk masak ape sodap?? huhuhu...wat kerabu ok dak??





21 comments:

antalya said...

adusss..tgk gambo makanan terus rasa lapo

DYLA said...

sedap sotong tu buat kerabu.. aduh, kecur liur nie...

RaFFLeSiA MeRaH said...

antalya : memang biasalah camtu....hehehe...

dyla : sedap ekkk...harap2 menjadi lah kerabu tu nanti yerr, akak x penah buat pun sblum ni...

ILA said...

apasal sotong tu berkalor putih???ehh..kau tau buat krabu sotong ekkk??minta resepi!!!!

RaFFLeSiA MeRaH said...

ila : haáh, memang kaler putih sotong tuuu...ehhh, aku pun x penah buat kerabu lagi, nak kena buku resepi kak hanieliza jap lagi nihhh...hehehehe....

Masy said...

mak aihhh makanan sedapnyeeee heheheh

RaFFLeSiA MeRaH said...

masy : hehehe...tah2 rupa jer cantik, sedapnyer idokkk, wekeke....

aNIe said...

Rafflesia...sotong tu buat aper pun sodap...akak kdg bakar aje...pastu makan dengan cili kicap...sedapppp....

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tomyam sotong? hehe..

CuTeMiUt78 said...

gambo mkn lagi.. ko tak habis2 makan je erk.. sotong tu.. masak pe pun sedap..

MasNurin said...

hehehe tak abis makan2 lagi ker? Stong nampak menyelerakan. Sotong goreng cili kering pun sodap!!!

eida.. said...

amboi sedapnya nak ckit.. rajin la akak ni memasak....

Fadh said...

makan aje keje dia...ce diet sekali sekala...nie pose pun tak ganti lagi...

KV said...

ubi tu mmg kaler biru ek? Ubi apa ek?

RaFFLeSiA MeRaH said...

kak lady : ooo ye ke kak...best gak tu kan....nanti sy try...

siti bum bum : huhuhu...ok gak idea tuuu....

cutemiut78 : tu la keje aku bila balik keje...duk pk menu mkn mlm ajerrr....hehehe, mentara lum jd ibu cam ko lagi...kan....takut nanti x nyempat pulak....

RaFFLeSiA MeRaH said...

masnurin : tq bagi idea....hikss...

eida : hehehe...time rajin dik, time malas kang, kedai jugak tempatnya....

fadh : hiksss...aku x pandai nak mendiet diet ni aihhhh...x penah dibuat aku mendiet...uiii, puasa dah ganti dah...ko x tau, sbb aku x citer kat blog...huhuhu....

RaFFLeSiA MeRaH said...

kv : haá...memang kaler biru keungu ungu gitu...mak sy kata memang ubi betul...x der pulak name tertentu...kalau kemili, ubi kemili, kalau ubi kayu, ubi kayu ler, ni memang ubi betul...hiksss.....

YanDarwisy said...

Adoy...aper akak ni. yan dahlah kaki makan. Teruklah mcm ni. Ni yg balik nak buat cekodok jugak ni. cekodok jagung..yummynyer! (perasan sedap chaittt!)

HappyIrfa said...

salam kak..
ni macam blog resepi lak..emm nak masak apa ptg ni yer..huhu(malasnya)

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

klau msak ader yg mkn./..mmg sonokkk

RaFFLeSiA MeRaH said...

yandarwisy : hikssss....same la kita, kuat mkn...huhuhu...cekodok jagung lum penah buat lagi...

happyirfa : haá...akak pun rasa camtu gak...tinggal x taip bahan2 jer lagi kat sini...hehehe...

lovelyzz cornerzz : itula pasal kalau bujang2 dulu x mcm ni...sbb sendiri jer nk mkn....