22 October 2008

Update Lagi....







sebenornya kan...ari ni balik keje awal...
nape? ooo...ari ni ader majlis raya2 dkt kementerian aku...
kul 12 dah gerak ke sane...kat mane? angkasapuri...
ramai ler artis kat situ td, biasalah rtm kan...
jemput ler artis2 same...jumpa la ramona, mila kat situ td...
pentas pun jauh...cuma nmpk diorg lalu lalang jer...
so...dh kyg perut, balik arrr umah...
nk balik opis wat mende..

smpai umah mata ngantuk...tidooo...
kul 5.30 bangun pi pasar mlm...
borong bawang, minyak masak, garam bagai...
makanan aku mlm ni soto...
dan....popia basah...beli 2 ketul tu licin dek aku sorg jer...
mlm ni suami aku blk lewat...
so, x yah masak arrr ptg ni...
mlm nanti jer nk masak pun utk sahur pagi sok...
masak simple ajer...
asam rebus ikan kembung + bende dgn goreng udang

sebenarnya kan...soto ngan popia tu kul 6 td dh licinnya..
huhuhu...x nyempat nk buat menu mkn mlm dah...
hahahahaha.....x nahan-nahan selera aku skrg hnih...
okla, dh kul 7.30 ni...nak solat mgrib dulu....

16 comments:

PuteriSatu said...

ko memang..bab makan no.1....

RaFFLeSiA MeRaH said...

puterisatu --> kan ker mkn tu salah satu hobi aku....hehehe...

lindosh said...

ada popia mmg besh

RaFFLeSiA MeRaH said...

lindosh --> suka popia ekk? akak memang suka yg basah dari yg goreng...

antalya said...

sy sokong statement kak puterisatu hihii

RaFFLeSiA MeRaH said...

antalya --> oooo..siap bwk penyokong nihhh...huhuhu, takper, x kisahpun...memang kenyataaaaaaannnnn...hikss...

ILA said...

aku pun suka popiah basahhhhhh!!!

RaFFLeSiA MeRaH said...

ila --> hiksss...same arr kita kan....

ILA said...

riz,
errr..ckap pasai bab makan2 ni..kau tengah..err..ehem2!!!
dah de kerrr???
aku tanya jerr..maafkan aku kalau tersilap sangkaan:p

RaFFLeSiA MeRaH said...

ila --> wekekeke...ntah la nko, x pi check pun lagi...kalau ader alhamdulillah...kalau xde pun, redha jer laaa...

@yue said...

hihi mentang dh pndai godek² gmbo ni...bawang pn ko snap ek..ekeke...

papepn aku tau msakan ko sedap punye!

CuTeMiUt78 said...

wah..kemain ko makan erk.. berselera betul..

cikdinz said...

takde kesian...

zino said...

bila nak habis beraya ni.. sana sini masih cerita raya hehe

cendawanintim said...

wahhhhhhhh, banyak makan2 tuh..nak tumpang buleh??!!

YanDarwisy said...

Memborong kiter? popia basah tu... sedapnyer!