30 October 2008

Gambar Ajerr...



gambar aqilah sesat dlm henpon aku, time pegi carefour...siap dia pau aku nak belon tu...gerak2 kan keter sorong dia tu dia duk jerit2 tunjuk belon...wawawaaaaa...pandai ngepau org ekkk...tgk tu, dah dpt belon 2 bijik kat dia...kat pasar mlm kelmarin pun dia pau aku suruh belikan dia belon ultramen...sampai umah leh pulak takuttttt...akutttttt, akutttttt...huhuhu...



yg ni pulak sepasang baju utk mak aku, suami aku yg pilihkan...huhuhu...langsir tu aku jahit sendiri tauuu...baru siap satu tingkap utk rumah kami, yg haru nyer org buat langsir time nak raya, kitorg buat langsir dah sudah raya...boleh gitu? kasut tu suami belikan sblum raya ari tu...selesa sungguh bila pakai kasut tu...aku sukerrr, kasut yg lame2 tu semua aku x layan dah...hahahaha...



cantik dakkk...suami aku nyer pilihan la ni...tudung 3 lain tu siap dgn anak tudung keras tu...hiksss, kain pasang tu pun dia gak duk belikan...siap suruh aku jahit manik2 lagi kat lengan baju tuu...huhuhu..nampak jer dia x prihatin, rupanya boleh tahan gak...baju 2 lain tu aku yg pilih....ade selai lagi tapi lupa nak snap gambar...alaa, semua ni murah2 jerrr...takat nak bertukar2 jer kan...

13 comments:

nizza-abira said...

wah! banyaknya barang baru...
jeles i tau..hihihi...
lawo2 semuanya tu kak...
langsir tu pun lawo...
pandai akk & kak puteri1 menjahit... leh tempah tak? :)

haJa*darLingZ said...

wow...nyoping sakan ni..aroslah jahit manik lip lap..lip lap ni..hehehe

achik said...

kain pasang warna pepel tu chantekkkkk.. saya tgh giler warna pepel skang ni.. ;)

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. pandai ko jahit langsir tu erk.. cantik tau..

kasihlatifah78 said...

amboi..memasing pakat tukar langsir baru... aku gak yg blum tukar...blum raya ari tuh aku konon rajin ler basuh langsir yg baru skit tu..pastu ganti ngan yg lama..sampai sudah aku tak tukar balik2...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

lehla jahitkan langsir umh den lakkk...

Yatie said...

biar banyak, murah pun takpe .. aku lagi suka kalau dpt beli brg banyak dengan harga yg berpatutan .. rasa puas betul hati kalau dpt lambakkan depan mata .. muahahaha ...

Fadh said...

dengki aku tgk blog ko nie...ko design sendiri ke template tue...ajor aku yang kurang ajor nie h ehe he he...ingat maniq kayangan...dia dah jadi kasutsaiz4...link ada kat blog aku...

zino said...

kerja hasil tangan sendiri memang puas hati.. macam mana rope pun tak apa hehe

Masy said...

bukan main lg hah ahahahah

shalin said...

waaaa...
sakannye shoping
shalin kuar je gaji dah nak abeh dah duit
tak nyempat deh nak nyoping
hiks

Purpleheart said...

Langsir pepel tuu.. tak tahan tengokk..

Tak kisah le mahal ke murah, janji banyak pilihan.. lagipun kata orang ukur baju dibadan sendiri.

MasNurin said...

salam perkenalan,

Lawa2 lah barang-barang tu. Pandainya menjahit.