17 July 2008

Tambah Skit2 Entry...

tengahari td pi tgk mil kat spital, ajak abg kat opis ni teman sbb aku x tau jalan nak ke sg. buloh, mati2 ingat dia nak tolong drive, haru betulll dia pakat nak ngenakan aku...suruhhhh jugak aku drive, huhuhu...hegeh2 la mokcik ni bwk keter ikut jln x penah drive lagi seumur hidup...adoooiiii...tension tension...sib bek ok n steady jer pemanduan aku td...huhuhu...tgk mil nampak ok cam smlm...harap2 bertambah baik...citer kat suami, ader kelegaan pada suara suami...kita doa same2 yer abg...sblum pegi sempat aku msg hubby mintak dia tabah, kuat smgt dan aku bitau, dia antara anak mak yg bertuah sbb dpt luangkan masa tiap2 minggu jumpa mak walaupun separuh hari sekalipun...n dpt hiburkan hati mak dlm keadaan mak sakit...dan sekiranya mak takde, sekurang-kurangnya dia ader kenangan dgn mak nak banding anak2 mak yg jarang dtg jenguk mak...ckp kat dia, aku sentiasa ader disisi dia...cewaaah, kemain lagi ayat sms aku tu...cukup berskima...kuikuikui...okla, nak balik dulu, ni ader gambar dak tembam aqilah najla utk tatapan kengkwn semua...ni ler anak buah yg ader pun...ni gambar sabtu lepas, bwk dia jenjln kat carefour ampang...tgk arrr tu, sampai nyenget2 aku dokong dia, adehhhh...berat norrrr budak ni....lame skit dokong pakat mengahhhhh uiiii....


15 comments:

Anonymous said...

tembam dah ye aqilah skrg..geram mama!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

semangat tul aqilah, mesti senang nak soh makan, anak kita susah tul nak bagi makan.

Ayu Mohamad said...

aku pon ade kat k4 masa tu. cuma bezanya masa ko dtg tu aku dah nak balik hehehehehe
eh jap.. ko gi carefour ampang? kat mana eh? aku gi wangsa maju hehehe tak sama kaaaan?

aNIe said...

Aqilah dah besar ye...manja betul ngan mak sedara dia...

Semoga MIL akan baik2 sahaja...Rafflesia mesti sentiasa memberi semangat pada hubby tu...

Take care

RaFFLeSiA MeRaH said...

mamaranggie --> demam2 pun tembam lagiii tuuu...

crazy beautiful88 --> mkn tu pun tgk mood dia gak..kalau dh lapar sgt tu memang licin ditibainya...

ayu --> huhuhu...lawak jer ko nihhh, ingat ko nampak kitorg ko saje malas tegur td...

kaklady --> anak buah tu jer sorg kak lady...insyallah sy buat yg terbaik utk suami...

DYLA said...

mana tak senget bahu dokong aqilah tu.. dia nya semangat, auntie dia selim melim...tak patut.. tak patut...

Anonymous said...

Boleh kita tukar-tukar link? Saya dah letak link anda di blog saya.

13may said...

cantik plak template kaler merah nih :)

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

cik ngan x tingin ke nk dukung dah afif plakkk....jom la jumpo kek miness...

cendawanintim said...

smangat betul tengok qilah sekang erk...

Ida Naziri said...

akak nih bab mengayat mmg power hehehe...

semoga mil akak cpt sembuh

Anonymous said...

RM,

Lama dah nak tanya. Awak ngan twin puteri1, satu tempat keje ke?..

ina

Masy said...

oo kak.. xleh masuk lg ek blog org huhuhuuhhu

yanmaneee said...

goyard handbags
supreme clothing
curry 7
kd 12
yeezy boost 350
kyrie 6 shoes
lebron 17
kyrie 4
longchamp handbags
lebron shoes

pene said...

replica louis vuitton d05 o3k75h7w10 replica designer bags wholesale z54 l2o78u0b73 luxury replica bags k88 o3l30s8e89