31 July 2008

Doroyaannnnnn....

mlm td konon nk update blog, duk iron baju sampai ke pukul 9.30 mlm, last2 mata pun dah mamai...balik keje smlm pi hangkut buah durian kat pasar mlm, 3 biji 10 ringgit, pehtu dia bagi sebijik takut ader yg x elok, kononnya cover buah x elok ler kata budak tuuu...yer laa tuuu...ingat nk mkn same2 cik abg, dah siap sms dia dah bitau beli doroyannn, tunggu punyer tunggu dkt pukul 10.30 dia x balik2 pun lagi, mano den nak tahan mato den ni ha, mamai semamai mamainya (huhuhu...bahasa...) last2 terus tertido tanpa merasai nikmat rasa buah durian...sedar2 hubby dah golek kat sebelah dgn membawa satu bauuuu, huhuhu... (nak tau??...ader bau doroyannnnnnn....haa, jadi kucing kepala itam laki aku mlm td...hahahaha) dlm mata2 pejam tu nyempat lagi aku nanyer dia...abg mkn doroyan ekkk??) huhuhu...dia kata, dah gosok gigi pun ader bau lagi ker? ader arrrrr....kemain lagi x ajak aku mkn punnnn...dia kata nak kejut gak, tapi x sampai ati la pulak tgk aku nyenyak sgt tido...pepagi td oleh kerana nafsu aku dah x nahan nahan lagi...sblum gi keje, lepas gak hajat aku nak mkn doroyannnnn tuuu, sarapan awal pagi td ialah 2 ULAS DOROYAANNNNNNN, ok kan?? huhuhu....kumur kumur kumur...sib baik x bau doroyannnn sampai ke opis...

16 comments:

cutemiut78 said...

keh..keh..lawak la ko ni..
3 biji 10 henggit?? aku kat sini..sampai dah tak termakan dah.. abg ipar aku hntr umah..puas dah mkn dorayann...tu...buat bubur ler..buat lempok ler..dah buat mcm2 dah...tak larat dah nak melantak dorayaann...

RaFFLeSiA MeRaH said...

cutemiut78 --> yg selonggok dkt 10 bijik pun ader rege 10 ringgit, tapi kecit kecit lerrr size dia..aku takat 2 org beli 3 biji tu pun dah menyandorrrr...huhuhu, bubur durian jer aku penah buat, lempuk, tempoyak, semua lum buat lagi....

puterikurekure said...

kite kan kak, dah tak lalu nak makan durian. banyak sangat.
:)

RaFFLeSiA MeRaH said...

puterikurekure --> ooo ye ker, pe kata jgn mkn lagi dah...pi hangkut doroyan tu dtg umah akak, huhuhu...boleh gitu?

suhaidamohaini said...

akak..sedapnyer doyan 2... klu sy la, 3 bijik tuk sy sorg je...

RaFFLeSiA MeRaH said...

suhaida --> ye kerrr...ishhh, akak ni jenis x berani nk mkn banyak2, sulas dua tu pun dh rasa mcm takut dahhh....bila dah sudah mkn tu cam saspen jerrr, kot la badan naik panas ker hape kerrr...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

beli erkkk..ingat kan dpt ker..ader dusun ker...leh kemah skali nanti..ekekeke...

cendawanintim said...

seb baik, baunyer tak sampai opis kan...kalu tak, haruuuuuu..

RaFFLeSiA MeRaH said...

lovelyzz cornerzz --> huhuhu...dusun amende, skrg ni org x berdusun pun mkn durian ngalah org berdusun, wekekeke....nak berkemah ko yerr...sabau jer lerr...

cendawanintim --> ooo...memang haru biru lerr jwbnya....

ayu_mkay said...

ishhh kuning betul warna isi durian tuh. menggodess sungguhs. tapi dah tak larat nak makan dah. bukan beli pun, orang sedekah kat ofis. kepala pun dah berpusing.

tapi reff kena hati2, jgn makan2 byk2 sgt.. panas! tak elok ntuk baby. baby! oppsssss sori reff akak melawak jer :)

YanDarwisy said...

Tgh musin buah derian ni kak. Wah! Sesekali layan penangan derian mmg sodap. Tapi kalau panas badan dah naik ke kepala. Sendiri mau hengat la. Lemas mak dibuatnyer!

Pisces said...

aku tak makan doroyaannn.. huhuhu..

tp mmg murah2 la.. kat umah tu dorang makan, beli smp 7 biji..

ida.. said...

amboii akak bestnya sarapan durian gitewww..... ida tgh menahan nafsu nak makan durian ni bila la leh abis pantang.. tah tah abis pantang musim durian pun abis.......... uwaaaaaaaa

shimahz said...

durian kalo makan jgn hrp la nak semunyik2.. baunya se melaya akan tau

Mummy Rizq said...

aku pun peminat setia durian gak... maklum ler org peghak...

RaFFLeSiA MeRaH said...

ayu_mkay --> tu bukan rupa durian sy mkn tu kak...just copy paste dlm intenet jerk...x der kamera nak snap...huhuhu...baby? harap2 memang betul2 ader la baby kat dlm ni...hehehe...comeyyy jerk...

yandarwisy --> lum penah lagi rasa panas tu naik ke kepala, sbb mkn pun ala2 nak merasa jerr, x penah mulun abih pun...

pisces --> haa? x mkn doroyann? hahaha...sungguh malang ler nasib muuuuu....

ida --> ooo ye kerr, siannyer org tu tgh berpantang, x per laa, tu utk kesihatan awk jugak...len kali tiba musim awk tibai lerrr abis abisan yerr...

shimahz --> memang betui pun shimahz...huhuhu...kalau umah tu kecik, memang satu umah leh berbau...

mummy rizq --> aku org pahang pun suka durian, pendek kata durian ni jadi peberet ramai org kat muka bumi niiii....maklum ler raja segala buah...