13 June 2008

Plan Sabtu Ahad...

Aduhhh...ramainyer yg nanyer apsal x update...huhuhu...mood tgh x ok kot...ni pun cuba2 la jugak nak mengupdate....nak citer aper pun x tau sebenarnya, x per laa, aku citer jer la plan aku yg mgkin jadi mgkin x jadi...yerlaa, manusia merancang tuhan yg menentukan...sok rasanya x kemaner, kalau biasanya aku pi ampang ronggeng2 ngan aqilah najla tapi tghari td aku dah meronggeng ngan dia...walaupun takat sejam dua, rasanya dah puas dah aku gomol dia...wekekeke...so, esok rasanya dari pagi sampai ke tgahari duk meronggeng kat umah jer laaa...viva memang free jer tapi sbb minyak dah naik kenalah berjimat cermat kan...kengkonon jer smgt aku ni pun, hhehehe...nanti arrr sebulan dua nanti, dah lupa dh nak jimat cermat tu...

So, esok acara basuh baju, kemas umah, mop umah, segala-gala yg rasa terlarat dek badan ler...sementara tunggu suami balik tghari sok, sure byk mende2 yg leh settle, kalau rajin terus iron baju utk seminggu...cadang2 bila suami balik, ptg ker nak ajak pi puchong umah mak sedara nak amik barang tertinggal kat umah dia, tapi tu arrr, antara ptg ngan mlm laa...takut gak ptg dia ader hal lain...mlm sok mcm x nak masak jerrr tgn2 aku ni...hehehe, rasa mcm nak mkn kat luar jerr, lame sungguh x beronggeng mkn kat luar ngan suami aku...sejak2 dia balik penang ni asyik2 mkn kat umah dah dkt seminggu ni....tgk arrr camane, kena tanyer dia dulu arrr...bila mkn kat luar ni, tah...aku rasa mcm bersalah jer x nak masak utk dia, memang rasa bersalah...huhuhu...

aktiviti ari ahad pulak cadang2 nyer pagi tu nak buat kuih buah melaka nak jamu kat jemaah mlm isnin tu nanti...tenghari pulak dah merancang nak ke kelang pi kenduri kawin anak kwn opis aku nihhh...pastu memang harus la nak hospital pulak, mak mentua dari hari isnin hari kena tahan kat wad, pi check2 doktor, dia demam skit, pastu ader luka yg belum betul2 baik...sian dia, dah sonok dah duk umah kak ipar aku kat serdang tu, terpaksalah balik pulak tinggal kat spital....pas balik spital ahad ni, balik umah jer la tunggu jemaah-jemaah tu dtg...huhuhuhu...key arrr...tu jerrrr...

8 comments:

mama ranggie said...

NAK SIKIT KUIH BUAH MELAKA TU YANG...

RaFFLeSiA MeRaH said...

mama ranggie ---> ishhh, susah hati ni bila org berbadan dua nak satu2 benda ni...huhhhh, jauh nak ngantor tu ira...hang pi beli jer la kuih tu kat sane yerk...:D

puterikurekure said...

banyak tu nak wat..
larat ke?

antalya said...

nk wat gak la kuih buah melaka tu

cendawanintim said...

lama dah tak makan kuih buah melaka nih...

nanti buat besh2 taw..

13may said...

camna rupa buah melaka tu ha???

dah lupa la :D

lindosh said...

saya suka itu kuihh. nak2

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]telephone mounting board autocad 2009 mep part, [url=http://firgonbares.net/]adobe photoshop cs4 for photographers[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] adobe photoshop cs4 free download www macromedia software
buy microsoft software for [url=http://firgonbares.net/]free adobe photo software[/url] discount software house legit
[url=http://firgonbares.net/]event order software[/url] teacher discounted software
[url=http://firgonbares.net/]store register software[/url] software corporation canada
vio software discount code [url=http://firgonbares.net/]city software store[/b]