18 January 2008

Posing Lagi...Hehehe...







15 comments:

~ yus ~ said...

waah..banyaknya gambar!! Semua cantik. Selamat Pengantin Baru sekali lagi. Suka baca cerita kak RM kat n3 bawah tu, pengalaman sebagai isteri dibulan pertama...moga kekal bahagia sehingga ke anak cucu.

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

kakLuna said...

best nya tengok majlis akak...muka akak pun berseri2 jek...jeles nye ..hehehe


muka akak dgn abg wildaan mmg seiras..tanda jodoh kuat tuh....

mudah2an dapat zuriat yg ramai, yg comel, dan yang soleh dan solehah

kasutVincci said...

hoho..lawa nya gambar. Mmg kreatif la tukang ambik gambo!

tintaHati said...

wow romantik u! ;P

s * h * i * m * a * h * z said...

alemakk.. romantiknyeee.. hehe

yun said...

ehh jgn tepek semua pics kak. nanti org xnak tgk album plak dah hehe

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ewah..ewahhh...rase nk numpang je..huhuhuhu

risanur said...

cantiknye pict yg photographer tu tangkap...jgn la malu2...wat je pa yg dia suruh...kang menyesal nati..pose maut hanya sekali je seumur hidup...

mama ranggie said...

wah..byknyer koleksi gambar...

Kaklong Syikin said...

salam,

cantik2 gambarnya.

selamat menjalani kehidupan berumahtangga. nak bahagia rumahtangga kena banyak usaha lepas kawin ni, tak boleh harap pada rasa cinta aje. rasa cinta tu boleh mati tiba2. jadi kena suburkan rasa cinta tu sentiasa terutama jaga ibadah ngan ALlah, sentiasa mohon DIa beri petunjuk utk kendalikan rumahtangga dngn baik.

tahun ni, harapnya bertambah sorang lagi khalifah Allah di muka bumi ini :)

akak x dpt blog hop selalu. sori ya

happyirfa said...

salam kak rm..
wah sakannya bergambar.jeles pulak rasa.sy dulu gambar kat pelamin jer..takpelah..semoga lebih bahgia sejak bergelar isteri

~comei~ said...

husband akak pandai posing. heheh.. cool ler akak :p

Shumierain said...

salam kak RM,
wahhh dah cam hero n heroin filem hindustan lak..ni kira2 ala-ala kajol n shahrukh khan la...

sy doakan perancangan kenduri kat umah akak b'jln lancar n meriah..

kasihlatifah78 said...

amboi2...mcm filem hindustan la plak...apapun mmg cantik la gambar tawin ko nih...erkkk....tunggu la aku dah kembali...