06 November 2007

tucen baru kuuuuuu.....




xdpt nak update panjang2...cuma letak gambar tucen yg baru lahir 3/4 minggu lepas, tomey kan, yg itam tu dah mcm teddy bear jerk rupa dia...huhuhuhu...yg kuning ngan putih tu kucen yg dulu tu, dah besar dah pun, dah jadi anak teruna...ekekeke...

20 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

peminat tucen upernyerrr

Shumierain said...

padan la lama xhapdet..rupenya sambut baby kuceng br...

mata die color biru ker..

achik said...

sungguh macho nampaknya kuceng kuning tuh.. err yg putih tu pun 'teruna' ke?? ;p

13may said...

jgn main kucing...nanti bulu masuk hidung...hehhe

kasihlatifah78 said...

adeiii laa ko nih...tak abih2 ngan tucen2 nih..muehehehhh...dulu, kini dan selamanya..

Masy said...

kompem ke teruna lg? hahahhahaha

ILA said...

errr...aku nak gi 'risik' tucen kau utk tucen aku kat kampung, bley tak??
hahahaha!!!

Ceera said...

comelnya yang color putih tu, kita tak pernah ada kucing color2 gitu, semua belang2 itam putih.

s * h * i * m * a * h * z said...

a'ah la kak.. yg baru lahir tu cam bear la.. kiut la.. eeee... geram!

Purpleheart said...

Ala tome tome nye kucin.. geram kat kucin oyen.. rase nak peluk aje, mesti gebu..

Ayu said...

yg oren tu mcm kucing kami si oren uwaaa rendu nya aku pada si Oren..
weiii bila nak mai umah aku

happyirfa said...

salam kak rm..
sy kalau kucing ni suka tgk tp x suka pegang.dan dilarang masuk umah irfa.he he

ween said...

oit, sombong eh!! hahhaha, sihat ke cik kak?

Mummy Rizq said...

yahoo.comkucen mat salleh erk! mata biru tuuu.....

DiaHarris said...

byknya kucing....

cikdinz said...

ni kucing kampung ke kucing siam ni.
mcm lebat je bulu nya...

iEn said...

nape tucing tu pejam mata? mesti majok nie kekekeke

lindosh said...

gewamnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kak Lady said...

Tomelnya tucen2 tu...heheheh

Izariza said...

huhu .. memang aku pantang tengok tucin!! Minat kita sama .. cuma mungkin nasib yang berbeda.
Tucin saya .. baru aje hilang uwaaaaaa!!