05 September 2007

Kawan2 PCM/Chatting Yang Baru Bergelar Raja Sehari...





12 comments:

Anonymous said...

Cuba teka pasangan mana yang selalu makan leher ayam?

C_kunang

Ainul said...

wah..ramai betul kawan2 akak kawin thn ni..

ILA said...

ISHHHH ENGKAUUUUUU NIE..MCM TAK SABOR2 JERKKKK..HEHEKKK:P
(sambil jeling2 RM)

Mummy Rizq said...

nak menunggu gambar ko kuwar kat sini pulak nanti...

iEn said...

waaa.. kawan dr chatting ka??? eee sonoknye tgk.. aku gark yg xmenjadik.. :(

Kak Lady said...

Rafflesia...dah ramai kawan RM yang naik pelamin ye...alhamdulillah...RM akan menaikinya jugak tak lama lagi...sabor..sabor tau...

faridmw said...

salam lawatan...
selamat maju jaya...

bie said...

mesti gilang gemilang danmngerlip majlis raff nnt sbb byk buat research dan persediaan...

Bie doakan semuanya selamat nnt...

RaFFLeSiA MeRaH said...

C_kunang : ekekeke...x tau la mane satu yerr...

Ainul : tu yg ader bagi gambar, yg x bagi gambar x lah diuploadkan kat sini...

ILA : ekekeke....takper, aku tgh menyabarkan diri aku nihhh...ko jeling2 lerr, kang aku cucuk mata ko tuhhh...

Mummy Rizq : sabor, sabor...

iEn : lum time ien lagi...dah sampai nanti serupa cam akak ni gak

Kak Lady : insyallah kak lady, harap2 segalanyer berjalan lancar..

faridmw : mekasih dtg melawat...

bie : hehehe...xder la gemilang maner kot...sederhana jer tu nanti majlisnya....tima kasih sudi lagi berkunjung ke sini dan mendoakan diri kita nihhhh....

kakLuna said...

best nye baru kawin...sure tgh romantikkk lagi...

cikdinz said...

dah tak sabar ke. semua geng dah kawin...

~comei~ said...

:-D