07 November 2006

Alhamdulillah...Majlis Tunang Aku Dah Selesai...

Alhamdulillah…syukur pada tuhan atas kelancaran majlis tunang aku ahad baru ni, semuanyer selamat, takder aper masalah yg datang…kalau yg ader kat majlis ri tu, mesti x cayer tu cuma majlis tunang…mesti org ingat cam majlis kawin, tinggal lagi tak potong lembu/kerbau jer…hehehehe…apepun aku dah lega sgt2 skrg ni, tak perlu lagi aku nak pikir bukan2 mcm sebelum ni…yg pasti jari manis aku dah tersarung cincin tunang ngan cincin risik..nak tunjuk kat korang camner ekk…scanner kat opis aku ni problem skit, tapi walau camaner pun, insyallah aku akan tunjuk gak nanti kat korg, akan aku usahakan camaner pun…korg sabar byk2 yerk…

Nak citer skit pasal majlis ri tu…takder aper yg menarik pun, rombongan sebelah lelaki pun datang dah lewat jugak…diorg sempat singgah masjid dulu berenti solat zohor dulu, so…bih kurang kul 2 baru diorg sampai umah aku…taklah rasa gabrah sgt pun, sbb aku siap2 pun cam biasa jer…pakai tudung bawal biasa kaler ungu, baju kaler ungu background bunga kat dlm dia…baju pun aku buat kurung moden jer, pastu aku taruk batu kat tepi baju aku tuh…biasa sesgt…sebenarnya memang aku malu kalau nak buat grand2 nih…biarlah simpel, bagi aku tu dah cukup…make up pun aku tibai make up sendiri, cuma tebal skit dari biasa jer…

Ramai kengkwn bagi ucapan tahniah kat aku ri tu, kelam kabut skit reply msg u all tu, sori la yer...kat sini sempatlah aku copykan untuk entry blog aku ni…

Suhaila (Kwn satu sekolah, satu kampung) : Selamat Bertunang, maaf tak dapat hadir.
Reply : Trima kasih byk2, nanti time kawin ko mesti dtg yer…

Kak Ina (Housemate aku) : Askum…camner dah siap sumer? Slmt bertunang..Moga dapat keberkatan dari Nya, sori laa ekk x dtg, kim slm semua…
Reply : Wslm…dah…tima kasihlah byk2, xper nanti time kawin dtg yer..

Kak Izan (Opismate) : Slmt Bertunang..
Reply : Tima Kasih laa..

Linda (Member Chat Kat johor) : Camner? Tahniah dari aku sekeluarga…
Reply : Alhamdulillah berjalan lancar sgt, apepun aku syukur dah 4 jam aku jd tunang org..dia x dtg pun, keter dia jer yg dtg, wakakaka….

Nozie (Member Chat Kat Subang) : Askum, aku nak wish kat ko Slmt Bertunang, dah selamat dah kan? bape lame ikat?
Reply : Wslm…tima kasih bebyk, dah settle, alhamdulillah berjalan lancar, ikat setahun, tapi kalau nak cepat atau lambat discuss 2 org jer laa…

Annys (Member Chat Kat Johor) : Askum, awek…sory aku demam2 ni sampai lupa nak ucap tahniah kat ko. Slmt bertunang yer…nanti tunjuk tau gambor tunang..
Reply : Wslm, aku xde halnye..akupun baru pas batuk ngan selsema…ni pun lum baik lagi, apepun aku syukur majlis aku dah settle, xde ape masalah, berjln elok jer…

Elly (Member Chat Paling Byk Antar Msg, best la ko ni…) : Ko dah sedia ke untuk ditunangkan?
Reply : Dah sedia dah…kalau tak sedia takder la sampai ke tahap skrg ni…

** Gambar tunang lain kali la yer…lum antar kedai lagi…

26 comments:

13may said...

Alhamdulillah....nanti nak kenduri jgn lupa jemput yea....

makan nasik minyak...NYUM!!!

Aku Bukan Bidadari said...

Tahniah...
semoga tabah menghadapi dugaan tunang ya..kena sabar selalu.

ZaKiN said...

wakakkakka.. tahniah wak!! tunang gak akhirnya. nikah nanti jemput tau.. aku datang bawak hadiah besor2.. nanti dah cuci gambor tayang la kat sini.. nak gak nengok..!!

Puteri Satu said...

tahniah la...hik..hik..hik...

Aku yang penat sampai takbangun sakit pinggang....mueheheh...

Apapun...aku hepy ler sebab ko dah ada tunang...best la....

ayu_mkay said...

alhamdulillah.. selamat sudah menjadi tunangan org... pas ni jgn kuar selalu tau..! darah manis u.. heheheh

gambar serba ungu tu jgn lupa tunjuk tau..!

tahniah..! (lupa lak.. hikhikhik)

RaFFLeSiA MeRaH said...

13may : insyallah, sumer kengkwn blog akan dijemput nanti, jgn risau dong...muehehehe...

aku bukan bidadari : tima kasih byk2, memang nak cuba jadi manusia penyabar lak pasni...

maniq kayangan : tima kasih, eh, mesti jemput nko, pasal dah janji nak bwk adiah peti ais 2 tingkat kan?? larat ke ko mengusung nyer ekk?? gambor nanti2 la dulu...

puterisatu : wakakaka...sakit pinggang nko yerk? alaa...aku dulu pun bukan takat pinggang, seluruh badan aku sakit tau...aku pun hepi gak dia dah buktikan syg dia kat aku nih...

ayu_mkay : tima kasih, alhamdulillah, syukur sgt2 pada tuhan majlis berjalan lancar...x leh kuar selalu ekk?? tu la, time tunang ni nak kena jaga bebetul yerk...insyallah, tapi x jumpa winduuuu laaa... hehehe, gambar tu nanti2 la yer...

Arena said...

Alhamdulillah,

Dah masuk satu stage. Bila nak masuk stage kahwin pulak nih? Masa bertunang banyak dugaannya.. Sabar banyak2 okay. Biasalah kita nak buat mender baik, ade jek setan nak gagalkan usaha kita tuh.. take care..

RaFFLeSiA MeRaH said...

arena : apsal dah lame x leh masuk hang ni? ingat dah kena block, bukak ikut sini boleh jer ekkk... kawin?? tunggu la, penat wat kenduri tunang pun lum abih lagi nih...hehehehe...ader jodoh x kemaner...insyallah...

Babyfacekiller said...

congrates~~!!! selamat bertunang. Semoga pertunangan ni kekal sampai ke jinjang pelamin... cam orang lain cakap gak, semoga tabah menghadapi zaman pertunangan. ;)

HAPPYIRFA said...

kak RM..SELAMAT MENJADI TUNANG ORANG ..jgn nakal2 sbb darah tgh manis org tau kata...

Alinlai said...

selamat menjadi tunangan orang :) insyaAllah selamat menjadi isteri orang plak soon :)

Anonymous said...

Tahniah....selamat menjadi tunangan orang....semoga terus kekal hingga ke jinjang pelamin. Banyak dugaannya masa bertunang ni, semoga segalanya berjalan lancar yer....InsyaAllah

Mimiamilia said...

Congrats! kawin jgn lupa jemput...

mummy e-jump said...

Salam perkenalan.. rf
wah.. selamat bertunang..
semoga jodoh kekal abadi..
bertunang banyak dugaan.. darah manis kena sabar yee..
okie.. see yaaa

edrina said...

Tahniah..Semoga berkekalan hingga akhir hayat

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah....Selamat bertunang............. :D

yleobyfaeiz said...

congrats dah bertunang. org kata alam pertunangan byk cabaran. moga tabah menghadapinya. moga sampai ke jinjang pelamin. kekal hingga akhir hayat...

Anonymous said...

tahniah - nis comei

Anonymous said...

waaahh..tahniah RM..maap lambat ucap..hehe..kawin bila??aik puteri satu, kan yon ade,suh yon la..ekeke..

RaFFLeSiA MeRaH said...

THANKS SUMER UTK UCAPAN TAHNIAH KORG TUUU...DOAKAN KEBAHAGIAAN AKU SAMPAI BILA2 NGAN DIA YERK...

Anonymous said...

Syukur kpd Tuhan.......tahniah. Mesti dah tak sabar nak nikah ......hehehehhehe
Linda JB

Fadh Rahman said...

mungkin aku terlambat baca n3 ko dan komen...apa2 pun tahniah...dan pesanan dari aku...hati2...korang berdua baru lesen L...tak leh nak lebih2...selamat segalanya

pekan said...

tahniah lagik sekali.. semoga kekal bahagia selamanyer..

yanmaneee said...

westbrook shoes
supreme
vans outlet
golden goose
balenciaga shoes
supreme outlet
moncler jacket
stephen curry shoes
steph curry shoes
golden goose

shysme said...

Go Here replica bags buy online find this high quality replica bags news replica ysl bags

Anonymous said...

off white jordan 1
supreme outlet
golden goose starter
moncler
golden goose
jordan 6
air jordan
kd 15
yeezy boost 350
curry 9