22 March 2013

LAMA TAK UPDATE

Bila dah ada baby ni, terasa sgt masa tu cepat berlalu...baru balik keje, pejam celik dah nk tido...aihhh, mcm jarum jam tu laju benor bergerak....apepun itulah dia, bila ada baby, mata ni asyik nak pandang anak jer, rasa nak buat keje pun dah malas...hehehe...ohh, gambar anak?? dh 3 bulan dah usia dia...dah mengiring dan dah berjaya menerap beberapa kali dah skrg ni...alhamdulillah, dia sihat...cucuk 3 bulan mggu lepas dah 7 kilo dah berat dia...ni lah gambar terbaru buah hati sy...Nur Zara Athiqah...






8 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

boooolllllaaaaaattttttttttttt!!

Puteri Satu said...

muka mintak geget...hohoh

achik said...

comelnya.. :)

Mohd Saad Hamid said...

Assalamu'alaikum wbt

Masa google cari ustaz Fahmi, mutawif andalusia, terjumpa dalam entri blog puan 03 JUNE 2011 "SEKITAR MEKAH & MADINAH".

Maaf saya nak tanya, betul ke puan tahallul di hotel sebelum lakukan umrah atas nasihat mutawif sebab puan period? Sepatutnya puan kena tunggu sehingga suci kemudian lakukan tawaf, saie dan bergunting. Maaf ye kalau saya memandai tanya.

Wasalam.
msaadhamid@gmail.com

ija said...

comelnya kak

rsgoldfast said...

You must see each one of the three fairy wedding rings in Morytania:CKS in close proximity to Canifis (a safe region right up until Mazchna is got into contact with)ALQ within the Haunted Hardwoods
RS 07 Gold

Buy RS 07 Gold

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)