01 July 2011

AISKRIM MEKAH

kalo korg nak tau ni lah eskrim yg aku mkn kat mekah...
boleh kata hari2 pas smbhyg zohor atau asar mesti singgah beli eskrim ni...
sedappp...rasa dia lain skit dgn yg kat msia...
rasanya lagi sedap...huhuhu...
mgkinlah sbb kat sane cuaca agak panas...
bila eskrim lalu kat tekak, tu yg nikmat yg x terkata tu...
harga dia dlm 2 ringgit gitu lah semangkuk ni...
biasanya kitorg mkn pun kat kaki lima tu jer...huhuhu...
sambil tgk org ramai berjln kaki blk dari solat...
rindunyer kat mekah almukarromah....






6 comments:

eB ezrin said...

color dier yg x thn tuh... i lioke ;)

Murni Delights said...

nmpak menyelerakan..sdap..

siti murni said...

nampak menarik lah aiskrim tu...:)

ArELeEz said...

nape xtapau balik? hu3..

CuTeMiUt78 said...

wah... menarik betul tgk

antalya said...

hahhh patutla balik malaysia batuk2 jer. penangan aiskrim rupanya