22 June 2011

KEMARUK DRAMA KOREA / INDON

sejak duk bangi skrg ni, boleh pulak terminat pd drama korea...
patut balik umrah, cari lah drama arab ker, channel oasis ker...
hahahaha....sabor jer laa...
yg lg mengharukan time balik keje, duk kejar citer indon
drama cinta melody, sape ikuti slot drama ni...
tp esok last episod dah...pasni x nak mulakan tgk drama yg baru...
nak masak pun payah, nak buat keje umah pun payah....aduiii...
skrg ni blk keje sampai umah pun paling awal kul 5.15
nak solat lagi, gitu gini dah kul 6.30...
pastu mlm pulak tunggu drama korea kt channel HD 393
sape2 geng sy??? sila angkat tgn...tajuk drama tu 'Three Sisters'..
skrg dah episod 100 lebih dah...sy tgk pun start episod 90 lebih...
lame sgt dh rupanya citer ni...tp setiap mlm tayangannya utk 2 episod...
dari kul 10.25 sampai kul 11.45...so, tido pun lewat la jwbnyer...
tu yg kat opis hakak ni asyik mamai x sudah2...
penangan citer korea lah ni....


6 comments:

HappyIrfa said...

kak..
saya pun layan Melody tapi dah banyak ari tak tengok sbb balik dah lewat..terkejar2 buat itu ini.
apa ending agaknya yer

chekna @ mama ziyad said...

hehehe.. bila dah terjebak mmg susah nak tinggal kan.. saya mmg xlayan semua cerita bersiri ni, melayu ke, indon ke, korea ke.. lama dah xtengok.. kang bila dah start tengok, trus sangkut...

Azura said...

Salam.. Kak, Bangi dok kat mane?.. Sy slalu g kat Seksyen 7... huhu

Acik Erna said...

Rm..bukan three sisters je..semua drama korea di HD 393 tu akak tengok..
baik rumah je..glass castle..mula 5.15..

antalya said...

cinta melody mula2 dulu best.pastu skrg mcm ntah apa2 je dah

ArELeEz said...

dah lama leez xtgk citer korea. solu masa bujang, rajin woo layan dgn mak. mase tu xpsg astro lagik. dok layan kat tv8 jer.. he3..