22 December 2010

GAMBAR AQIL NAUFAL ADIK AQILAH NAJLA
























ini lah gambar baby puterisatu yg baru dilahirkan pd 18/12/2010
gambar ni hari kedua baby dilahirkan...
name yg diberikan utk adik aqilah ni AQIL NAUFAL
masa mula2 sy pegi tgk baby 2,3 jam lepas dilahirkan...
alahai, saling x tumpah muka si kakaknya masa kecik dulu...
korg cuba tgk gambar bwh ni...kan same tuuu...
gambar atas tu masa kakak baru lahir
gambar bwh tu muka si adiknya pulak...huhuhu...
mcm potostat pulak....
















9 comments:

@e_da said...

sebijik sama.. tp nanti dah besor sikit mesti lain kan... comel jek aqil

kasihlatifah78 said...

comelnyaaa... sebelum nmpk gmbr aqilah kecik2 tu aku dh ckp dlm hati.. sebijik cm muka qilah.. hehehe..pastu br nmpk ko letak gmbr qilah sekali.. ni conpem le anak pok de lg sorang.. apapun harap2 baby aqil cepat baik dr kuning..

RaFFLeSiA MeRaH said...

kasih latifah ~ alhamdulillah, cikde msg kata dah nak kuar dah, tunggu laki dia balik kul 5 ni....saje2 nak menduga mak ayah dia jer tu....

kakLuna said...

tapi yang ni nampak mcm muka ayah dia lebih sikit. hm ye ke? pandangan mata saya lah..

RaFFLeSiA MeRaH said...

luna ~ pandangan mata masing2 kan...memang la lain2....

RaFFLeSiA MeRaH said...

@e_da ~ dah besar mesti lah lain, sbb jantina pun memang berbeza..hehehe....

antalya said...

a'ah mmg sbijik muka aqilah

izawani said...

Tahniah utk puteri satu... baru perasan...

ArELeEz said...

alooolooo.. tentomeinye dia... hiks..