20 October 2010

LeGa DaH DaPaT TeNgOk....



















alhamdulillah....dpt gak akhirnya tgk dlm rumah sy ni...dulu masa beli umah memang x der umah contoh, sakit jiwa dibuatnya...hehehe....masa dah siap pun x boleh masuk...ni sy contact bakal jiran sy...dia bgtahu terjumpa kat mudah.com ade pembeli yg nak jual umah ni, org tu siap letak gambar dlm umah kat situ...ni la gambar dlm umah sy...okla kan....x sempit sgt, lagipun memang dah tau tgk rekabentuknya rumah jenis memanjang....dan kata bakal jiran sy tu, smlm dia call pemaju, dorg kata memang tunggu cf ajer lagi...insyallah ujung bulan dpn mgkin dpt kunci...harap2 dipermudahkan kami dpt pindah sblum tahun dpn....kalau pindah awal tahun dpn pun x kisah jugak...huhuhu....

14 comments:

wanie_cmi said...

bestnyer...umah akak dah nak siap...
mama ni bayang umah pon blom ader....

jom tukar2 link.. mama da add :)
www.mamawanie79.blogspot.com

wanie_cmi said...

oppss... blg url yang lama dah invalid

@yue said...

huhu lawa la kak...
eh rumah lawa hihihi...

SyaNa said...

yahooo pindah umah ek
ramai skrg ni tgh sebok pindah umah baru
best best

Cik PUan Mr Shaiful.. said...

kak...dah boleh menerawangkan minda nak deco macam mana nnt.....
nampak luas kak

Cik PUan Mr Shaiful.. said...

kak...dah boleh menerawangkan minda nak deco macam mana nnt.....
nampak luas kak

ija said...

tak sabar kan nak masuk umah baru..duit pun tak sabar2 nak mencurah..hahaha

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

Tahniah RM...kat mana umahnya nie?

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

Tahniah RM...kat mana umahnya nie?

RaFFLeSiA MeRaH said...

nbk 466 ~ kat bangi...

shiemz said...

wahh.. rumah belum siap dah ade jiran ye kak.. dasat la kak.. cepat2 renovation..jgn lupa invite sy ke sana... hehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bila akak nak pindah kedalam rumah itu ? ujarku sebok bertanya

ArELeEz said...

ok what..?! musti xsabor sgt nak pindah nih! kan3..?? hiks..

puterikurekure said...

alhamdulillah...seronoknya tgk rumah orang.
:)