10 June 2010

SAJE SAJE NAK UPDATE

saje2 update drpd x ber'update' langsung
huhuhuhu
tgh tunggu encik suami solat isyak ni ha
dari x wat aper...godek la laptop dulu
rayau2 kt blog member
last2 update la blog sendiri...ahaksss
dah dkt kul 12 rupanya...
jap jer masa berlalu skrg ni
mcm ketapi....laju jerrrrr
dulu2 masa zaman sekolah punyer la lame
nak nunggu abih tingkatan 5 tu rasa bkn main lame
bila umur dah 30 ke atas ni
aihhh...kejap betul dah jadi 35 tahun
pejam celik pejam celik dah nak sampai umur 40
huhuhu...tua nyerrrr....
apepun, inilah kehidupan
selagi kita diberi nafas
kita akan merasai erti kedewasaan diri sendiri
apepun syukur pada ilahi
atas kurniaan-Nya
kita semua diberi peluang utk menghirup udara segar
di bumi tuhan hingga ke hari ini
okla....i nak beradu dulu yerrr
ngantukssss sgt dh ni
confirm letak jer paler kat bantal
memang terus zzzzzzzz......
x yah tunggu 2 minit...seriusssss
sy memang jenis senang tidooooooo
huhuhu....memang kuat tido pun

2 comments:

al-mankaraqi said...

salam ziarah!

Puteri Satu said...

iyolah tu... 20 - 23 ni jgn lupa datang umah aku, mlm sila jaga anak aku yek! wakakaka.. tak de can la ko nak tido awal.. hahahaha...