05 April 2010

PERFECT LIVIN '10

sabtu lepas kan sy kata sy nk balik kg
tup2 asben sy ajak pegi pwtc dulu pg tu
kan 1-4 april baru ni ade home & lifestyle exhibition
so, kami xnk lepaskan peluang ni
pastu saje round2 exhibition kasut
ahaksss...
x beli kasut pun, cuma jln2 ajerr




ape yg sy dpt??
ni ha...sy booking kitchen kabinet + hoob hob
gambar ni contoh ajer
yg same cuma table top tu ajer la dgn hoob hob
kaler kitchen kabinet bukan camtu
sy x sempat snap guna hp sy
gambar sebetulnya ade kat kamera asben sy
nanti la sy upload gambar nye
rasa2nya dh ok dah kan sy nk cari brg skit2
sy x nk pening paler di saat2 akhir
time nak pindah nanti sy x nak pk pasal brg umh
sy nk pk pasal renovate umah ajer
tu pun x der renovate aperpun
tambah grill pastu touch up skit2 ajer



9 comments:

Diarihatiku1976 said...

oo dah start membooking yekk.. bagus.bagus... giliran ko plak ekk penig kepala uruskan perpindahan umah.. ahahkss

RaFFLeSiA MeRaH said...

diarihatiku ~~ ha ha...harap2 x der la sampai pening...cuma pening nak kuarkan duit beribu riban tu jer laa...ahaksss...pilih memilih tu rasanya ok lagi....

ArELeEz said...

mesti gigih & b'semangat kan? sbb nak pindah umah baru & umah sendirik. tul x?

@e_da said...

salam kak... napela kita tak jumpa kan.. kalau tak leh kita pic snap sama-sama....

tentang dhila... said...

jom xchnage link

nUR_rOsALiNdA said...

amboi kak~ beribu riban nampak gaya nyer...hehehe~

kak anie said...

RF...kalau dpt set cabinet dapur tu pun cantik...suka sgt...

Erna said...

Rm..nak pindah keman tu..siap tempah tu..tapi memang elok guna tu..masa akak pindah ..tak guna itu..dah habis cat kat dinding dapor rosak..tah bila nak cat dan pasang semula...

hajarus said...

cantik la set cabinet dapur tu...
bestnyer akak nak masuk rumah baru...