03 February 2010

GAMBAR BBQ DI PANTAI BAGAN LALANG

budak-budak ni kalau dpt bergambar, camnilah jd nyer
tgk tu, mcm2 aksi dibuatnya




aksi aqilah dgn ayah ngah dia
ape yg dia nakkan masa tu tah, nak mintak dokong la tu kot

lelaki2 pakat bakar ayam dgn kambing + sosej

layan kerenah aqilah nak wat istana pasir konon2nye

posing 3 beranak di sekitar taman gold coast
cantik taman dia
mula ingat x leh amik gambar atas rumput tu
tanyer pak guard kat situ, ok ajer...

atuk aqilah monitor budak debab ni
dah kenyang, dia leh mintak eskrim lak ngan atuk dia
huhuhu...mendapat gak dia eskrim satu kon
pasangan 2 org ni pun nak gak berposing, kan...

opismate (su dgn asben dia)
alamak, lupa nak letak gambar anak dia danish
huhuhu...bergambar cam baru kawin

posing lak bertiga kat taman gold coast

couple tgh hangat bercinta
bad dgn dayang
cover macho ko bad, dayang ok ajerr

couple baru kawin sebulan lebih...mood honeymoon lg
sempat gak asben sy snap gambar dorg tgh berdua-duaan gitu

ni la muka pengantin baru tu
mastura dgn azfa
agak2 dlm peyut ko tu ade baby x mas? huhuhu...

model x bertauliah
asyik2 gambor ko jer faza kat kamera laki aku
mentang2 la body ko cantik
jurufoto pun sakan la duk snap gambar dia
gmbar akak2 yg badan kembang semangkuk ni x brape nak ado
huhuhu.....camni ko kena bayar lebih duit collection ari tu

1 bujang dara dan 2 bujang teruna
dgn aksi ala2 model majalah maskulin, wekekeke...



6 comments:

Diarihatiku1976 said...

weh.. lawa... ceria gambo tu.. tapi awat amik dari jauh jer....kalo dekat sikit.. sure jelas dan terang..

hajarus said...

cantik2 la pic kat atas nih...

ArELeEz said...

cantik2 gambar2 tuh! terang & jelas.

Koleksi Puteri Baju Kurung said...

aku musykil tul ngan laki ko... naper la gambar aku tak banyak... mang tak adil...mentangla aaku gemukz... ciss....

antalya said...

menarik sbb semua pakai baju merah

puterikurekure said...

gambar2 adalah terbaekkk!!!!!!!

suami akak dah terer main ngan cahaya la. dan pandai edit. ishhh..ni yang rasa nak mintak suami akak amekkan gambar kitorang neh. :)