02 February 2010

BESDAY ASBEN SY ----->>>> SURAM

smlm hari wilayah
bersamaan jugak dgn besday asben sy
tp nampaknya tahun ni x meriah
dan memang x der sambutan ape2 pun
tanpa kek tanpa hadiah
kenape yer??
x tau laa kenape, mgkin mood sy kureng kot
lgpun dh x tau nk bagi ape
padahal smlm ade je masa sy nk kuar cari hadiah
tp tah la, cam malas nk gi mane2
cuma pagi smlm sblum asben sy gi keje
sy ucap ajer la slmt hari lahir utk dia
nampak gaya nyer besday sy nanti pun
non ade ape2 sambutan la kot
huhuhu...x mengapa la
umur pun dah sebegini
x teruja sgt nak sambut hari lahir sendiri
cukup ingatan saje udah laa....
sebenarnya nk update kisah ari minggu baru ni
sy ber - bbq dgn member opis di pantai bagan lalang
nanti next entry sy upload gmbr yer
wat masa ni tatap ajer la tulisan ajer

5 comments:

aNIe said...

Takpe kalau takde hadiah...yang penting ingatan tu...

Maybe mood RM sedang tak berapa baik kot...kadang2 kita memang jadi camtu...

puterikurekure said...

kak, nape ni? masih bersedih kehilangan chak ke?

takmo camni eh. kak, happy2 k?

Diarihatiku1976 said...

oiittt.. jgn mcm tu weh.. hadiah tetap kena beri walaupun kad ucapan jer.... jgn biasakan weh...

Masy said...

mood tgh x ok kot.. esok2 da ok bole la selebret balik :)

Fadh said...

mana bleh camtue...walau dh xtau nak bagi apa...jgn laa sampai xde apa2 utk hari istimewa bg org yg kita sayang...kurang2 nye masak laa apa2 yg sepesel atau buat kek sendiri ke...bkn apa, kita kena selalu pupuk kasih sayang nie...klau x, lama2 nanti makin pudar dan layu...