24 December 2009

SECOND ANNIVERSARY

mintak maaf byk2 atas gimik di entry sy sblum ni...
x sangka ramai betul yg bg respon n bg komen...
apepun saje nk hepi2 kan diri n kwn2 semua...
jgn marah yer....
apepun thanks utk doa korg semua...
insyallah, kalau betul2 ade gudnews lepas ni...
pd korg2 jugak sy akan share berita tu nanti...
kita amin kan ramai2 yer....insyallah...doakan sy selalu k...
ooo yer...smlm sebenarnya ari ulangtahun perkahwinan sy...
tp smlm sy terlalu sibuk di pejabat...
x berkesempatan nk update entry...
dari pg sampai ke ptg asyik la ngadap keje ajer...
pandang pc pun sekadar menyiapkan kerja...
utk anniversary sy yg kedua ni...x der celebrate ape2...
cuma dipanjatkan kesyukuran pd ilahi...
kerana diberi nikmat menjadi sepasang suami isteri sehingga kini...
walaupun masih belum dikurniakan cahayamata...
sy tetap bersyukur dgn ape yg tuhan berikan pd kami berdua...
iaitu kebahagiaan dlm rumahtangga sy...
mlm td sy kuar pegi cari kek aje...
dan celebrate berdua dgn asben...huhuhuhu...
tgk asben sy tu...ade ke pakai kain pelikat ajer posing dpn kek...
hishhh....

4 comments:

Fadh said...

happy second anniversary...hehehe cakap omputih koi hari nie hehehe

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. ok la tu kan.. tu la aku ada komen kat n3 sebelum ni.. siap wish lagi tuk ko.. aaahhaakkss..
selamat 2nd aniversary ya... semoga rezeki ko murah dan bertambah2... dan semoga ko kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

DYLA said...

apsal kek ni nampak sedap sgt ni... dah terliur dah..

Purpleheart said...

Nyam2.. sedar tak sedar dah pun 2 tahun.. alhamdulillah..