07 May 2009

SOKLAN DI AWAL PAGI



pagi selasa baru ni dpt sms dari aeon...
bitau permohonan kredit kad sy dah lulus...
katanya tunggu 5 hari kad akan dihantar....
tup2 ptg smlm kad tu dah smpai...
yehuuuuu...mlm td sy call aeon utk pengaktifan kad...
kata org aeon tu 5 minit lg puan dh boleh guna...
huhuhuhu.....x kose sy....
sy buat kad tu pun bukan nk joli2 pun...
ekceli sy nk guna time tertentu sajorkkkk....
contoh cam nk beli brg letrik ker...
gitu gitu ajer laaa.....

p/s : pagi ni sorg pegawai opis sy tegur n tanyer sy....
camni soklannyer.....KEMBAR!! awk peknen ker??
nampak berisi sgt badan awk skrg....
huhuhuhu...masin la mulut pegawai tu kan....
tp x syok arrrr org dh jelas dan terang nmpak sy ni dh gomokkk....
sy jwb....emmmm, xder laaa (mcm x der jawapan tepat jer)...
ekceli sy baru jer pas peod dah seminggu....
so, memang x der la lagi kan....
apepun sy harap kali ni ade lah rezeki sy....
mane la tau kan tuhan dah makbulkan doa sy dan doa kwn2 semua....
kalau x der pun sy syukur ajer laa....
mgkin belum masanya lagi...
sbb sy percaya dan yakin tuhan tu tahu bila masa yg sesuai
utk sy dan suami sy kelek anak...hehehe...
so...sy x nak pikirkan sgt.....

8 comments:

LoVEaQshA said...

Akak zura pn dpt tawaran utk wat akd kredit nie tp sb xmo xtny lbh lanjut pn..
Tp cam nk plak sb btl kata akak lau terdesak ke kn leh guna..

ez said...

akak..
akak tetap comel..hehhe

ija said...

insyaallah..adalah naty tu rezeki akak dan suami..

shibam.blogspot.com said...

selamat bershopping, ish rasa nak makan je ceri2 kat sebelah ni

CuTeMiUt78 said...

oh dah dpt kad ya.. eemmmm best kan.. takpe suatu masa akan tiba gak rezeki utk ko.. byk2kan berdoa ya.. insyallah

fiesyah said...

mesti akak suke kan, pas ni leh lah shoping2..Insyallah...rezeki (anak) tu ditangan tuhan, kite yg harus berusaha...berusaha itu kan tangga kejayaan...

ArELeEz said...

akak sgt2 +ve thinkin'! leez kagum benor nih! insyaallahh.. same2 kite b'doa, mane tau ade rezki kite dpt twins, sepasang lak tuh! pergghhh...! yaribaaa2.. ;)

nizza-abira said...

Jgn pikir sgt kak tp usaha tetap usaha.k.
Jgn putus asa...