22 May 2009

MONTOKKK SGT KERR??

adehhhh...risau pulak sy skrg ni....
yerlaa....dulu sy jer yg perasan sendiri.....
pasal badan sy makin naik....
ni citer mlm td time sy nk gi atm....
asben sy tunggu dlm keter ajer....
sy pun lenggang lenggok ler gi cucuk duit...
bila sy nk bukak pintu keter sy tgk asben sy gelak2 dlm keter...
ishhh...(dlm ati dia gelakkan sape lak ni...)
masuk2 keter dia masih lg gelak....
sy tanyer dia nape....dia kata ape korg tau....
montokkkkk (sambil pegang peha aku...wekekekeke)
tang peha tang perut tu yg ketara sgt...
sy pun jwb jer laa....tracksuit dgn baju ni yg ketat....
huhuhu.....kena lah kaber kaber, kan....
apepun...x leh jadi ni....
pasni kena exercise, kena diet betul2....
tolongggggggggggggg.....sy dah mula risauuuuu....
korg tgk2 kan gambar sy ni...betul2 montokkk ke ha?



11 comments:

puterikurekure said...

takpe kak.
montok tu seksi.
:)

ILA said...

fuuhhhhhyohhhhhhhhhhhh!!!
aku lebih berminat dgn payung tu..bley??heheheh..

meesti kau dah lama tak naik basikal kan??
tu yg part kat 'atas kaki' smkin mbesar..heheheh

(aku cakap utk diriku juga)

PuteriSatu said...

montok??? ayat berahi tul laki ko komen yek....

aku ni gedempol gamaknye dia panggil yek...huhuhu...

FIESYAH said...

montok berisi ke kak! montok tu kan seksi, ok lah tu!

ArELeEz said...

montok adalah sexy.. obes adalah penyakit.. sekian.. ;)

HappyIrfa said...

hehe,tak dapat bygkan muka akak bila dikata montok oleh en hubby.
tp oklah dia kata montok.bunyi cam seksi je drpd dikata eh tembamnya awak..hahha.

maaf bertanya.berapa tinggi akak?kalau tinggi x nampak sgt montok.
tp kalau kurang tinggi mmg nmpak sgtlah montok bila badan naik.hehe

Fadh said...

ha ha ha memang montok pun...dah mcm guni beras dah aku tgk he he he

ieyla said...

Apa montok husband akak kata akak....sblm kawin akak slim ke sampai suami akak kata akak montok(Agaknya husband akak perasan kot yg badan akak dah tak sama mcm sblm nie).Mesti ada terasa ckit kan dan terasa semangat berkobar2 nak diet...Saya pun penah kena teguran begitu oleh husband sendiri,panas telinga dibuatnya....

cendawanintim said...

takderlah..ok jer saya tengok..

CuTeMiUt78 said...

uish... tak la montok mana pun.. biasa je.. eemmmm tak pe la.. hasben ko saja mengusik kot :D

ArELeEz said...

u've been awarded! amik, ek! toksah pikirkan kemontokan itu. he3..