19 February 2009

Internet Mengong....





ingat pg td dh nk update blog...
nk letak gmbr tudung baru beli smlm...
tup2 smpi la ni kul 3.45 ptg baru ade intenet...
pagi td aku duk legar2 tgk gmbr jer kat pc aku ni...
huhuhu...bowing sungguh....
skrg ni x tau nape....
intenet kat opis ni pagi2 memang selalu down...
kdg2 kul 10 baru ok...kdg2 cam ari ni lahhh...
dkt satu hari.....eiiiiii, menciiiii nyerrr.....
yg nyampahnyer certain2 tmpt ader pulak yg ok....
diorg nak boikot kerrrr......

8 comments:

^ez^ said...

mmg tension kalau tenet mengong kan..sabau kak.hehehee..

err..comel la akak pakai tudung tu.beli kat mana??hehe..ez pon nk beli sama gak laaa.. (*,*)

RaFFLeSiA MeRaH said...

^ez^ -->>> beli pasar mlm jer ez, rege pun RM5 ajerrrr.....

-----------------------------------

nURmALa mAZLan said...

wah wah...internet mengong tapi senyum meleret ye kak..hehe~~

rumah kita pon internet mengong tahap cipan dah 3 hari..tadi kita dah call dah tmnet..

@_da said...

wahh banyak koleksi tudung ekin yerr...

Fadh said...

bior internet mengong asalkan ko tak mengong sama he he he.

ArELeEz said...

u've been awarded.. ;)

Purpleheart said...

Rm beli tudung tu kat pasar malam mana? ttdi ke kat pencala.

CuTeMiUt78 said...

memang kan klu tenet mengot.. tensennya.. terkulat2 tak tahu nak buat apa.. byk dah koleksi tudung ekin ko ya.. aku baru ada dua..